Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Engler, Tihomir | 15 |
0 |
15 |
Cilj je teorijskog dijela kolegija da se studente upozna s razvojem, ustrojem i kontekstom uporabe novih medija, a pogotovo s njihovim sastavnicama koje se dotiču i/ili isprepliću s onima s područja književnoga diskursa. Na temelju različitih primjera narativnih strategija u multimedijskom okruženju i analize narativnih postupaka u književnim djelima studente se navodi na samostalno uočavanje onih semantičkih obilježja novih medija koji pridonose proširenju i/ili suženju tradicionalnih načina pripovijedanja.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Studenti se upoznaju s ustrojem i uporabom novih medija, a posebice s konvergencijom književnoga izričaja u sklopu tzv. „Medienverbund“-a kao suvremene sociokulturne pojave. Uvodno se studente upoznaje s povijesnim razvojem novih medija uz naglašavanje sociološke, kulturne i pripovjedno-tehničke komponente novih medija unutar kulturnoga i književnoga diskursa dvadesetoga stoljeća. Središnji dio kolegija posvećen je analizi suodnosa tradicionalnih narativnih strategija i onih novih medija, odnosno, njihovu premreženju u sklopu inter-, trans- i hipermedijalnosti suvremenog narativnog izričaja, kao i fenomenima remedijacije, serijalizacije i hibridizacije pripovjednog diskursa. U seminarskom dijelu kolegija studenti samostalno rade na analizi tradicionalnih i suvremenih medijskih, odnosno narativnih kodova na korpusu oglednih primjera. Pritom studenti usvajaju ne samo teorijsku podlogu uporabe novih medija, već u sklopu virtualne suradnje sa studentima drugih, inozemnih sveučilišta stječu i praktične medijske kompetencije u svrhu analitičke i kritičko-komunikacijske uporabe novih medija.
predavanja, vježbe
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Predavanje, diskusija |
Slušanje izlaganja, analiza literature, postavljanje pitanja i uključivanje u diskusiju |
Po završetku nastave student će moći: - imenovati pojedine etape u razvoju novih medija i njihove glavne tehničke i semiološke odrednice |
Aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarska aktivnost, zadatak čitanja i analize primjera | Sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | - prepoznati stilsko-formativna, sadržajno-idejna obilježja, kao i glavne odrednice i vrijednosne sustave sadržane u novim medijima | Aktivnost studenata u nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarska aktivnost, zadatak čitanja i analize primjera | Aktivno sudjelovanje u seminarskom djelu nastave u vidu grupnog, individualnog rada te rada u paru | - objasniti strategije konvergencije i načine transponiranja tehnika naracije iz književnoga koda i sustava u onaj novih medija i obratno | Aktivnost studenata u nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit, usmeni ispit |
Seminarska aktivnost, diskusija | Aktivno sudjelovanje u seminarskom djelu nastave u vidu grupnog, individualnog rada te rada u paru | - samostalno planirati, organizirati i oblikovati sadržaje i metode primjene suradnje učenika i studenata u virtualnom okruženju | Aktivnost studenata u nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Esej, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Esej | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena za sudjelovanje u nastavnim aktivnostima, ocjena iz seminarskog rada i/ili prezentacije i ocjena iz usmenog ispita.
Ukoliko student ne zadovolji u jednom od elemenata, pristupa provjeri cjelokupnog gradiva u obliku pisanog i usmenog završnog ispita.
Student je dužan redovito pratiti nastavu, aktivno se uključivati u seminarski dio kolegija te izraditi seminarski rad i/ili prezentaciju na zadanu temu.
Zbirka oglednih primarnih tekstova po izboru predavača iz niže navedenih naslova:
Načini i kvaliteta usvajanja nastavnih sadržaja provjerava se u seminarskom dijelu kolegija u sklopu grupnog i individualnog rada studenata (izrada prezentacije i seminarskoga rada), kao i u sklopu usmenog završnog ispita.