Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Mlikota, Jadranka | 0 |
0 |
0 |
|
Glušac, Maja | 30 |
30 |
0 |
Upoznati studente
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sintaksa, semantika, tekstologija; riječ, sintagma, rečenica, diskurz; obavijesno rečenično ustrojstvo, semantičko rečenično ustrojstvo, gramatičko rečenično ustrojstvo; narav sintaktičkih odnosa; predikat, predikatne kategorije – osobito rekcija; objekt (izravni, neizravni, prijedložni, besprijedložni), priložna oznaka (uz semantičko razvrstavanje); atribut, apozicija, predikatni proširak; nezavisno složena rečenica, zavisno složena rečenica po mjestu uvrštavanja: subjektne, predikatne, objektne, priložne (mjesne, vremenske, uzročne, načinske, pogodbene, posljedične, namjerne, dopusne, poredbene); izrične rečnice, odnosne rečenice; nijekanje, upit, usklik, pasiv, neosobna rečenica. Red riječi; obvezni, slobodni; neutralan i stilski obilježen red riječi. Red rečenica, slaganje vremena u složenoj rečenici, veznici i tekstualni konktori
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, analiza primjera | slušanje izlaganja, analiza primjera, primjena naučenoga | objasniti temeljne sintaktičke pojmove | aktivnost studenata u nastavi, kolokvij, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza primjera, dijaloška metoda | razlikovati rečenične dijelove i vrste rečenica | aktivnost studenata u nastavi, kolokvij, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, analiza primjera, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | slušanje izlaganja, analiza primjera, dijaloška metoda, analiza izvora literature, aktivno sudjelovanje | prepoznati odstupanja od sintaktičke norme suvremenoga hrvatskoga jezika | aktivnost studenata u nastavi, kolokvij, pismeni ispit, usmeni ispit, samostalno istraživanje |
diskusija, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | analiza primjera, dijaloška metoda, analiza izvora literature, aktivno sudjelovanje | služiti se kroatističkom sintaktičkom jezikoslovnom literaturom | aktivnost studenata u nastavi, esej, samostalno istraživanje |
Kolokvij, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Referat, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 0,2 | 0% |
Pismeni ispit | 1,1 | 40% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Referat | 0,2 | 20% |
Usmeni ispit | 1 | 40% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena iz referata, ocjena iz završnoga pismenoga ispita i ocjena iz završnoga usmenoga ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz referata, 40% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pismenoga ispita i 40% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenoga ispita.
Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (ref. x 0,2) + (pis. isp. x 0,4) + (usm. isp. x 0,4).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni pismeni i usmeni ispit ako ispuni tri uvjeta: (1) kolokvirao je sadržaj nastave vježbi, (2) izložio je referat koji obuhvaća najmanje tri izvorna znanstvena rada (prema studentovu izboru iz zadanih jezikoslovnih izdanja – navedeni u popisu literature, (3) bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Studentska anketa i praćenje uspješnosti studenata