Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Peternai Andrić, Kristina | 8 |
0 |
4 |
Cilj je predmeta upoznati studente s osnovnim književnogenološkim pojmovima te pružiti uvid u načela klasifikacije književnosti. S tim će se ciljem razmotriti suvremeni književni oblici i njihova uloga u širem društvenom kontekstu.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
O problemu književnih oblika raspravlja se još od Aristotelove Poetike, a klasifikacija književnosti i njezina terminologija jedno je od stalnih mjesta prijepora književne znanosti. Kolegij će stoga ponuditi uvid u tradicionalne pristupe problematici, ali ukazati i na nove perspektive. Tematizirat će se osnovna načela klasifikacije (rod, vrsta, podvrsta, žanr), pojam žanra, diskurza te posebno suvremeni književni oblici što su prema tradiciji nerijetko subverzivni (historigrafska fikcija, vampirska pripovijest, (auto)biografski diskurz itd.), imajući na umu Schmidtovo pitanje: »Tko postavlja i rješava pomoću klasifikacijskih koncepata u kojoj situaciji koju vrstu problema?«.
predavanja, seminari i radionice, multimedija i mreža, samostalni zadatci
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje, sustavno opažanje, razmišljanje | definirati književnogenološke pojmove | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, sustavno opažanje, razmišljanje | usporediti različite pristupe klasifikacije književnosti | usmeni ispit |
seminar mentorski rad |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje | prosuditi kojoj klasifikacijskoj skupini pripada koje književno djelo | seminarski rad |
predavanje | slušanje, pisanje, sustavno opažanje, razmišljanje | opisati ulogu književnosti u društvenom kontekstu | usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Istraživanje | 1 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, a 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Student je obvezan redovito pohađati nastavu, provesti samostalno istraživanje na osnovu kojega će izraditi seminarski rad te položiti usmeni ispit.
Studentska anketa