Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Marčinko, Ivana | 15 |
0 |
30 |
Upoznati se sa suvremenim spoznajama vezanim uz različite čimbenike koji su važni za procese i ishode stresa. Razmišljanje i kritičko preispitivanje postojećih teorija i spoznaja o stresu u svjetlu najnovijih znanstvenih istraživanja te povezivanje tih informacija s ciljem boljeg razumijevanja stresa, njegovih prediktora i ishoda
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Razmatranje suvremenih istraživanja i spoznaja vezanih uz stres, suočavanje i prilagodbu na stres. Sadržaj kolegija svake akademske godine će se osuvremenjivati s najnovijim istraživanjima na području stresa. Primjer tema koje bi bile pokrivene na kolegiju su: Pojam prilagodbe na stres. Spolne razlike, stres i zdravstveni ishodi. Uloga kulture u procesima stresa. Religija i suočavanje sa stresom. Smisao u životu, osobni rast i prilagodba na stres. Emocije i suočavanje sa stresom. Interpersonalni aspekti suočavanja sa stresom. Intervencije i uspješna prilagodba na stres.
seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
seminari i radionice referat rasprava |
sudjelovanje u radionici sudjelovanje u raspravi individualni rad grupini rad |
kritički razmišljati o ključnim pojmovima na području istraživanja stresa | aktivnost na nastavi priprema i usmeno izlaganje referata radionice individualni seminarski rad |
seminari i radionice referat rasprava |
sudjelovanje u radionici sudjelovanje u raspravi individualni rad grupini rad usmeno izlaganje |
razumjeti činitelje i procese koji doprinose individualnim razlikama u izloženosti, reaktivnosti i prilagodbi na stres | aktivnost na nastavi priprema i usmeno izlaganje referata radionice individualni seminarski rad |
seminari i radionice referat rasprava |
sudjelovanje u radionici sudjelovanje u raspravi individualni rad grupini rad |
kritički analizirati znanstvene spoznaje s područja istraživanja stresa |
aktivnost na nastavi priprema i usmeno izlaganje referata radionice individualni seminarski rad |
seminari i radionice rasprava |
sudjelovanje u radionici sudjelovanje u raspravi grupini rad usmeno izlaganje |
smisleno i koherentno raspravljati |
aktivnost na nastavi priprema i usmeno izlaganje referata u sastavu grupnog seminarskog rada radionice |
seminari i radionice referat rasprava |
sudjelovanje u radionici sudjelovanje u raspravi individualni rad grupini rad |
povezati znanja proizašla iz različitih područja vezanih uz ispitivanja stresa |
aktivnost na nastavi priprema i usmeno izlaganje referata radionice individualni seminarski rad |
seminari i radionice rasprava |
sudjelovanje u raspravi individualni rad grupini rad |
povezivati suvremene ideje i nalaze područja istraživanja stresa sa svakodnevnom primjenom u praksi | aktivnost na nastavi priprema i usmeno izlaganje referata radionice individualni seminarski rad |
referat | individualni rad | napisati kritički osvrt na teorije i nalaze istraživanja područja ispitivanja stresa | Individualni seminarski rad |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Referat, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 1 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Referat | 1,25 | 35% |
Seminarski rad | 1,25 | 35% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente uzimaju se u obzir ocjena iz grupnog seminarskog rada-priprema seminara i izlaganje (35%), individualnog seminarskog rada (35%) i aktivnost na nastavi (30%).
Primjer oblikovanja konačne ocjene:
Student je ostvario ocjenu 4 iz grupnog seminarskog rada, 4 iz individualnog referata te 5 iz aktivnosti na nastavi. Konačna ocjena se izračunava prema formuli
(grupni seminar x 0,35)+(samostalni referat x 0,35)+(kontinuirano praćenjex0,3)
U našem bi primjeru taj izračun izgledao ovako:
(4X0,35)+(4x0,35)+(5x0,3)=1,4+1,4+1,5=4,3=4
Konačna ocjena u ovom slučaju bila bi vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu (minimun 70% prisutnosti za potpis). Također su obvezni sudjelovati u grupnom seminarskog rada, izraditi jedan individualni seminarski rad I aktivno sudjelovati na nastavi (diskutirati, argumentirati svoje mišljenje itd.).
Članci iz relevantnih međunarodnih časopisa.