Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Badurina, Boris | 15 |
0 |
0 |
|
Gilman Ranogajec, Mirna | 0 |
30 |
0 |
Ciljevi su kolegija upoznati studente s temeljnim aspektima razvoja korisničkog sučelja s naglaskom na korisničko iskustvo i ponašanje. Studenti se na upoznaju s glavnim teorijskim spoznajama psihosocijalnih i kulturoloških utjecaja na korisničko ponašanje u interakciji s tehnologijom te metodama vrednovanja efikasnosti korisničkih sučelja. Također studenti se upoznaju s mogućnostima primjene teorijskih spoznaja u razvoju i dizajniranju grafičkih sučelja.
Po završetku nastave studenti će moći:
Sadržaji predavanja i vježbi su sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, vježbe
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
Predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | razumjeti psihosocijalne elemente ključne za prihvaćanje novih tehnologija razumjeti kulturološke elemente koji utječu na iskustvo korištenja tehnologije razumjeti kulturološki i društveni kontekst grafičkog oblikovanja mrežnih stranica usmjerenog prema ciljanim korisnicima razumjeti utjecaj estetike mrežnog mjesta na korisnike |
pisani test (40 % ukupne ocjene) |
Vježbe | vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima | prepoznati glavne elemente koji utječu na iskustvo korištenja tehnologije korisničkog iskustva |
Ocjena vježbi (40% ukupne ocjene) |
Samostalni zadaci | rješavanje problemskih zadataka | primijeniti metode vrednovanja | ocjena zadataka (20% ukupne ocjene) |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 0% |
Pismeni ispit | 0,775 | 40% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 20% |
Projekt | 0,4 | 40% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, kroz dva kolokvija i seminarski rad. Projektni rad donosi 40 % bodova, položeni kolokviji 40 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 20 % bodova.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: