Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NAKLADNIŠTVO - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Velagić, Zoran | 15 |
0 |
0 |
|
Hocenski, Ines | 0 |
15 |
0 |
Cilj je kolegija upoznati studente s tri ključne organizacijske etape nakladničke proizvodnje, sa stjecanjem, uređivanjem i objavljivanjem rukopisa i slijedom toga razviti vještine samostalnog i odgovornog sudjelovanja u navedenim etapama. Studente se upoznaje s kritičkim vještinama prepoznavanja kvalitete rukopisa, načinima optimalizacije uredničkih intervencija na rukopisu i naposljetku s radnjama koje prethode diseminaciji završenog nakladničkog proizvoda.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaj vježbi je sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, analiza primjera | sustavno opažanje, slušanje izlaganje, diskusija | kritički primijeniti kriterije vrednovanja rukopisa | aktivnost studenata na nastavi, projektna aktivnost |
predavanje, istraživački zadatak | izrada projekta, sustavno opažanje i zaključivanje | sudjelovati u stvaranju autorskog rukopisa | aktivnost studenata na nastavi, projektna aktivnost |
predavanje, istraživački zadatak | izrada projekta, samostalna uporaba literature, aktivno sudjelovanje | razumjeti i primijeniti načela stručnog i jezičnog uređivanja rukopisa | aktivnost studenata na nastavi, projektna aktivnost |
predavanje, istraživački zadatak | izrada projekta, suradnja, aktivno sudjelovanje | prepoznati pravilne oblike likovnog uređivanja i sadržajnih dorada rukopisa | aktivnost studenata na nastavi, projektna aktivnost |
predavanje, istraživački zadatak | izrada projekta, suradnja, aktivno sudjelovanje | razumjeti prikladne modele promocije s obzirom na narav autorskog rukopisa | aktivnost studenata na nastavi, projektna aktivnost |
Aktivnost u nastavi, Praktični rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 20% |
Praktični rad | 2 | 80% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, kroz kontinuirane vježbe i praktične zadatke. Vježbe i zadaci donose 80 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 20 % bodova.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: