Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NAKLADNIŠTVO - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dukić, Gordana | 15 |
15 |
15 |
Cilj je kolegija ukazati na važnost i prednosti projektnog pristupa poslovnim aktivnostima te osposobiti studente za primjenu najznačajnijih alata projektnog menadžmenta. Studenti će u okviru kolegija steći temeljna teorijska znanja iz područja projektnog menadžmenta, pri čemu će se poseban naglasak staviti na dizajniranje, implementaciju i evaluaciju projekata u djelatnosti informacijskih ustanova. U praktičnom će se dijelu nastave studenti upoznati s najpoznatijim metodama mrežnog programiranja i programskom podrškom upravljanju projektima.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
- prepoznati probleme i poslovne aktivnosti u informacijskim ustanovama koje zahtijevaju projektni pristup
- dizajnirati, implementirati i evaluirati projekt u informacijskim ustanovama
- koristiti metode i aplikacije mrežnog programiranja
- samostalno izraditi projektni prijedlog.
Sadržaji su predmeta sljedeći: uvod u projektni menadžment, pojam, bitna obilježja i vrste projekta, pojam i povijest projektnog menadžmenta, životni ciklus projekta, projektna okolina, strategija i projektni menadžment, važnost projekta u informacijskim ustanovama, sudionici projekta, projektni menadžer, projektni tim, interesno-utjecajne skupine, projekt i organizacijska struktura, projekt u funkcijskoj organizacijskoj strukturi, projektna organizacijska struktura, projekt u matričnoj organizacijskoj strukturi, faze projekta, početna faza, faza implementacije projekta, završna faza projekta, projekti u arhivima, knjižnicama i muzejima: primjeri dobre prakse, metode i aplikacije za upravljanje projektima, gantogrami, metode mrežnog programiranja (CPM i PERT), Microsoft Project.
predavanja, vježbe, samostalni zadatci
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE | |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | -prepoznati probleme i poslovne aktivnosti u informacijskim ustanovama koje zahtijevaju projektni pristup -dizajnirati, implementirati i evaluirati projekt u informacijskim ustanovama |
dva kolokvija (kontinuirano provjeravanje znanja) ili završni pismeni ispit (70% ukupne ocjene, odnosno 140 ocjenskih bodova) | |
vježbe | izrada zadataka na vježbama |
|
- izrada zadataka na vježbama | |
samostalni pismeni |
|
-samostalno izraditi projektni prijedlog | ocjena projektnog prijedloga i projekta (30% ukupne ocjene, odnosno 60 ocjenskih bodova) | |
Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Projekt
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,05 | 0% |
Pisani ispit | 0,62 | 70% |
Pohađanje nastave | 1,08 | 0% |
Projekt | 0,25 | 30% |
Na kolegiju student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu potrebno je minimalno 110 ocjenskih bodova, odnosno 55%.
Maksimalni broj ocjenskih bodova koje studenti mogu ostvariti za pojedine elemente praćenja i provjeravanja iznosi: dva kolokvija (kontinuirano provjeravanje znanja) ili završni pismeni ispit: 140 bodova, izrada samostalnih zadataka i projekta: 60 bodova.
Pretvaranje ocjenskih bodova u ocjenu provodi se prema sljedećoj skali: 110 − 124 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 125 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160 − 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis i polaganje ispita ako je pohađao barem 70% nastave.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, izrađenim i prezentiranim pismenima i projektu te aktivnostima studenata na nastavi. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.