Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NAKLADNIŠTVO - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Selthofer, Josipa | 15 |
0 |
0 |
|
Hocenski, Ines | 0 |
0 |
15 |
Predmet daje pregled strukture područja nakladništva i knjižarstva, a posebna se pozornost pridaje načinima proizvodnje knjige na različitim nakladničkim područjima. Pri tome se posebno proučavaju različita područja proizvodnje (područje proizvodnje dječje knjige, potom područje proizvodnje knjige za mladež, udžbenika, lijepe književnosti, stručne knjige i proizvodnja publicističkih knjiga s posebnim osvrtom na monografije). Izučavanje nakladničkih područja u obzir uzima i nove trendove u smislu moguće i sve češće relokacije proizvodnje, posebice kada je riječ o proizvodnji dječje knjige. Specificiraju se i razlike u pristupu i realizaciji nakladničkog plana te zahtjevi za potrebnim kadrovima i drugim pretpostavkama važnim za realizaciju nakladničkog projekta.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji predavanja i vježbi su sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | opisati nakladnička područja u zadanom vremenu i prostoru | pismeni ispit |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | prepoznati komparativne prednosti i razlike između nakladničkih područja | pismeni ispit |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | razlikovati načine osmišljavanja, dizajniranja, proizvodnje i distribucije proizvoda različitih nakladničkih područja | pismeni ispit |
seminari i radionice | izrada seminarskog rada, sudjelovanje u seminarskim raspravama | prepoznati prednosti i poteškoće s kojima se suočava nakladnik publikacije određenog nakladničkog područja | ocjenjivanje seminarskog rada, vrednovanje aktivnosti u raspravištima |
seminari i radionice | izrada seminarskog rada, sudjelovanje u seminarskim raspravama | primijeniti stečena znanja i vještine za samostalnu izradu seminara vezanog uz nakladnički proizvod s jednog nakladničkog područja | vrednovanje aktivnosti u raspravištima |
samostalni zadaci | rješavanje problemskih zadataka | razumjeti postupak organizacije i proizvodnje publikacije određenog nakladničkog područja | ocjenjivanje samostalnog zadatka |
samostalni zadaci | rješavanje problemskih zadataka | prepoznati sadržaje (ali i autore) prikladne za objavljivanje unutar jednog nakladničkog područja | ocjenjivanje samostalnog zadatka |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 20% |
Pismeni ispit | 1 | 40% |
Seminarski rad | 1 | 40% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, na završnom pismenom ispitu i prema uspješnosti napisanih i izloženih seminara. Pismeni ispit donosi 40 % bodova, uspješnost na seminarima 40 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 20 % bodova.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: