Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NAKLADNIŠTVO - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Velagić, Zoran | 30 |
0 |
0 |
Cilj je kolegija upoznati studente s osnovnim obilježjima pojedinih razdoblja u razvoju europske civilizacije temeljene na pisanoj riječi te protumačiti osnovne društvene okolnosti nastanka i razvoja knjige, razvoja nakladničke djelatnosti, važnosti čitanja i istraživanja o čitanju i korištenju knjige te općenito korištenju pisanih izvora informacija.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji predavanja i seminara su sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja | slušanje predavanja, analiza literature, rasprava | prepoznati osnovne utjecaje koje knjiga ima na društvo | aktivno pohađanje predavanja, dva kolokvija/završni pismeni ispit |
predavanja | slušanje predavanja, analiza literature, rasprava | opisati socijalne i psihološke mehanizme pomoću kojih se ta interakcija odvijala kroz povijest | aktivno pohađanje predavanja, dva kolokvija/završni pismeni ispit |
predavanja | slušanje predavanja, analiza literature, rasprava | razlikovati utjecaj koji su različite društveno0političke i kulturne okolnosti kroz povijest imale na razvoj nakladništva i knjižarstva | aktivno pohađanje predavanja, dva kolokvija/završni pismeni ispit |
seminar | seminarska prezentacija, analiza izvora literature, samostalna uporaba literature, rasprava | usporediti različitost čitateljskih navika kroz povijest, kao i specifičnosti niza fenomena vezanih uz povijest knjige, čitanja i nakladništva | aktivno pohađanje seminara, seminarski rad |
seminar | seminarska prezentacija, analiza izvora literature, samostalna uporaba literature, rasprava | izdvojiti osnovne karakteristike nakladničke djelatnosti kroz povijest | aktivno pohađanje seminara, seminarski rad |
seminar | seminarska prezentacija, analiza izvora literature, samostalna uporaba literature, rasprava | analizirati društvenu funkciju knjige od antike do početka 21. stoljeća | aktivno pohađanje seminara, seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 20% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 50% |
Seminarski rad | 1 | 30% |
Pri utvrđivanju konačne ocjene, u obzir se uzima sljedeće (ukupno je moguće ostvariti 200 bodova): aktivno sudjelovanje na predavanjima i seminarima (sustavno praćenje preporučene literature, prezentacija) – 20 %, polaganje dvaju kolokvija – 50 %, izrada seminarskog rada – 30 %.
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: