Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Balić, Davor | 30 |
0 |
0 |
Cilj kolegija jest studentima pružiti uvid u filozofska nastojanja hrvatskih mislioca od početaka (Herman Dalmatin) do današnjih dana. Ta nastojanja bit će sagledana iz perspektive onih dostignuća i utjecaja koje su hrvatski filozofi ostvarili u domovini i u sklopu europske filozofske misli. Studenti će biti upućeni u to da se filozofska težnja hrvatskih mislioca očituje u njihovu djelovanju na europskim sveučilištima (Bologna, Padova, Ferrara, Rim, Beč, Pariz, London), u pisanju filozofskih spisa kojima doprinose razvoju europske filozofske misli (posebice Frane Petrić i Ruđer Bošković), kao i u znanstvenim dodirima, te aktivnom sudjelovanju u duhovnim i političkim pokretima svojega vremena (primjerice: Juraj Dragišić, Pavao Skalić, Matija Vlačić Ilirik). Osim što će biti upoznati s naukom hrvatskih filozofa koji su djelovali u razdoblju srednjovjekovlja, renesanse, te tijekom 17. i 18. stoljeća, studenti će doznati i o onim nastojanjima hrvatskih filozofa iz 19. i prve polovice 20. stoljeća koja su bila uvelike usmjerena na historiografiju hrvatske filozofske baštine (Marković, Bazala, Zimmerman, Krstić, Harapin).
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja | slušanje izlaganja, analiza literature | objasniti filozofsku misao hrvatskih filozofa | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanja | slušanje izlaganja, analiza literature | opisati doprinos hrvatskih filozofa hrvatskoj i europskoj filozofskoj misli | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanja | slušanje izlaganja, analiza literature | osposobiti se za klasificiranje duhovnih i političkih pokreti hrvatskih filozofa | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanja | slušanje izlaganja, analiza literature | upoznati se s mišlju i osnovnim tezama najvažnijih hrvatskih filozofa kroz povijest | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanja | slušanje izlaganja, analiza literature | iskazati odgovornost prema sadržaju kolegija s osnovnim filozofskim tradicijama u hrvatskoj filozofiji | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,25 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 80% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz kontinuiranog praćenja literature (20%), dok 80% konačne ocjene čini završni usmeni ispit.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(usmeni ispit x 0,8) + (kontinuirano praćenje x 0,2).
Primjer izračunavanja ocjene:
usmeni ispit – 4
kontinuirano praćenje (čitanje literature) - 5
(4 x 0,8) + (5 x 0,2) = 3,2 + 1,0 = 4,2
Konačna ocjena 4,2 → vrlo dobar (4)
Obaveze studenata na predmetu su sljedeće: