Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volarević, Martina | 30 |
0 |
0 |
Cilj je kolegija ukazati na filozofijske aspekte Freudove i Lacanove teorije nesvjesnog. Navedenoj se problematici pristupa kroz tumačenje izabranih tekstova koji pružaju uvid u Freudovo i Lacanovo mišljenje nesvjesnog. Analiza tekstova trebala bi dovesti do uvida da Freudovo i Lacanovo djelo iznosi osobitu vrstu teorije koja je višestruko prožeta filozofskim problemima. Isto tako, kolegij će izložiti reperkusije Freudova otkrića nesvjesnog, te Lacanova postavljanja subjekta nesvjesnog u tradiciju filozofije.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji predavanja i seminara su sljedeći:
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
zadatak čitanja, izlaganje, analize primjera | aktivno sudjelovanje u nastavi komentarom i referatom | odrediti osnovne pojmove Freudove i Lacanove teorije nesvjesnog | aktivnost studenata pisanjem eseja, usmeni ispit |
zadatak čitanja, izlaganje, analize primjera | aktivno sudjelovanje u nastavi komentarom i referatom | opisati Freudovo i Lacanovo određenje psihičke zbiljnosti | aktivnost studenata pisanjem eseja, usmeni ispit |
zadatak čitanja, izlaganje, analize primjera | aktivno sudjelovanje u nastavi komentarom i referatom | razlikovati Freudovo i Lacanovo određenje čovjeka spram tradicionalno filozofijskih zahvaćanja | aktivnost studenata pisanjem eseja, usmeni ispit |
zadatak čitanja, izlaganje, analize primjera | aktivno sudjelovanje u nastavi komentarom i referatom | iskazati samostalnost, kolegijalnost i odgovornost prema primjeni Fruedovih i Lacanovih teza u suvremenosti | aktivnost studenata pisanjem eseja, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 20% |
Pismeni ispit | 1,2 | 40% |
Pohađanje nastave | 0,3 | 0% |
Seminarski rad | 1,2 | 40% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, na kolokvijima tijekom semestra, i kroz pozitivno ocijenjen seminarski rad (esej). Kolokviji 40% bodova, esej 40 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 20 % bodova. Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(seminarski rad x 0,4) + (pismeni ispit x 0,4) + (aktivnost u nastavi x 0,2
Primjer izračunavanja ocjene:
seminarski rad 4
pismeni ispit (kolokvij) 3
aktivnost na nastavi 5
(4x0,4) + (3x0,4) + (5x0,2) =1,6 +1,2 + 1=3,8
konačna ocjena vrlo dobar
Obveze studenata na predmetu su sljedeće: