Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Molnar, Draženka | 15 |
0 |
15 |
Ciljevi ovog kolegija su
osvijestiti ulogu strategija učenja u razvoju samostalnog učenika
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Stilovi učenja, tj. učenikov opći pristup učenju jezika, i strategije učenja, tj. specifična djelovanja, ponašanja, koraci ili tehnike koje učenici rabe kako bi poboljšali svoje napredovanje u učenju jezika cilja, ubrajaju se u ključne varijable u učenju jezika. U teorijskom dijelu kolegija razmatrat će se sljedeći aspekti:
U praktičnom dijelu kolegija u središtu zanimanja biti će sljedeće teme:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | imenovati stilove i strategije učenja stranoga jezika | aktivnost studenata u nastavi, pismena provjera |
predavanje, grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature i primjera | klasificirati stilove i strategije učenja stranoga jezika prema utvrđenim kriterijima | aktivnost studenata u nastavi, pismena provjera |
predavanje, grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature i primjera | analizirati čimbenike koji utječu na učeničke stilove i strategije učenja | aktivnost studenata u nastavi, pismena provjera |
suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje, analiza literature, primjena naučenoga | procijeniti ulogu stilova i strategija učenja u razvoju jezične kompetencije | aktivnost studenata u nastavi, pismena provjera, portfolio |
suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje, analiza literature, primjena naučenoga | revidirati postojeće stavove prema primjeni stilova i strategija u razvoju jezične kompetencije | aktivnost studenata u nastavi, pismena provjera, portfolio |
seminarsko izlaganje, diskusija | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza | opisati načine utvrđivanja stilova i strategija učenja kod učenika | seminarski rad, prezentacija |
seminarsko izlaganje, diskusija, istraživački zadatak | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza | prilagoditi metode poučavanja s obzirom na stil i strategiju učenja učenika | seminarski rad, prezentacija, portfolio |
seminarsko izlaganje, diskusija, istraživački zadatak | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza | odabrati načine poučavanja strategija učenja stranih jezika | seminarski rad, usmena prezentacija, portfolio |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Portfolio, Usmeno izlaganje
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 20% |
Kontinuirano praćenje | 0,25 | 10% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Portfolio | 1 | 50% |
Usmeno izlaganje | 0,5 | 20% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(portfolio x 0,5) + (kontinuirano provjeravanje x 0,2) + (izlaganje x 0,2) + (kontinuirano praćenje x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
portfolio – 4
kontinuirano provjeravanje – 5
izlaganje - 5
kontinuirano praćenje – 5
(4 x 0,4) + (5 x 0,2) + (5 x 0,2) + (5 x 0,1) = 1,6 + 1 + 1 + 0,5 = 4,1
Konačna ocjena 4,1 → vrlo dobar (4)
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati, odraditi usmeno izlaganje, te pravovremeno predati portfolio i domaće zadaće da bi ostvarili pravo na potpis. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.