Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pavičić Takač, Višnja | 15 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaj ovog kolegija uključuje sljedeće teme:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
izlaganje, grupna rasprava, diskusija, razgovor, analiza pisanog i video0materijala, zadatak čitanja, projektno istraživanje | slušanje izlaganja, proučavanje i analiza kraćih književnih tekstova, opservacijsko učenje, dramska prezentacija, razgovor, usmeno izlaganje, projektni zadatak | objasniti vrste i mogućnosti primjene različitih autentičnih književnih tekstova u nastavi engleskoga jezika | aktivnost studenata na nastavi, projektno istraživanje, portfolio, praktični zadatak |
izlaganje, grupna rasprava, diskusija, razgovor, suradničko učenje, radionica, seminarsko izlaganje, samostalni istraživački zadatak | slušanje izlaganja, rasprava, analiza primjera, opservacijsko učenje, postavljanje i rješavanje problema | odabrati prikladne metode i postupke pri uporabi književnih tekstova u poučavanju jezičnih znanja i vještina | aktivnost studenata na nastavi, portfolio, praktični zadatak |
izlaganje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava, suradničko učenje, samostalni istraživački zadatak, diskusija | slušanje izlaganja, rasprava, opažanje modela, samostalna uporaba literature, prezentacija naučenog | odabrati prikladne metode i postupke i vrednovati različite tipove vježbi koristeći književne tekstove | aktivnost studenata na nastavi, portfolio, praktični zadatak |
samostalni istraživački zadatak, projektno istraživanje | simulacija, izrada projekta, aktivno sudjelovanje | kreirati vlastite aktivnosti i vježbe uz književne tekstove | projektno istraživanje, portfolio, praktični zadatak |
seminarsko izlaganje, radionica, samostalni istraživački zadatak, projektno istraživanje | slušanje izlaganja, prezentacija, simulacija, aktivno sudjelovanje | razviti osjećaj za rad u razredu kroz osmišljavanje aktivnosti uz književne tekstove | aktivnost studenata na nastavi, projektno istraživanje, portfolio, praktični zadatak |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Usmeno izlaganje
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,75 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeno izlaganje | 1,5 | 70% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(izlaganje x 0,7) + (kontinuirano praćenje x 0,3).
Primjer izračunavanja ocjene:
izlaganje - 5
kontinuirano praćenje – 3
(5 x 0,7) + (3 x 0,3) + = 3,5 + 0,9 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → vrlo dobar (4)
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati, pripremiti i prezentirati usmeno izlaganje te predati domaće zadaće da bi ostvarili pravo na potpis. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.