Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Molnar, Draženka | 15 |
0 |
15 |
Glavnim ciljem kolegija smatra se osposobljavanje studenata za izradu kvalitetnih vizualnih materijala za sve uzraste učenika. Studenti će se u procesu samostalne izrade raznih vizualnih nastavnih materijala osvijestiti i o njihovoj pravilnoj uporabi u nastavi stranih jezika.
Cilj kolegija je i osposobiti studente za razvijanje i pravilnu primjenu popratnih didaktičkih materijala koji se koriste za uvježbavanje jezičnih znanja i vještina te razviti kriterije za odabir, prilagodbu i primjenu nastavnih materijala u nastavi stranog jezika.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Dobro izrađeni i upotrijebljeni nastavni materijali temelj su svake uspješno izvedene nastave stranih jezika. Studentima se u ovom kolegiju pružaju osnovna znanja potrebna za analizu, evaluaciju i uspješnu izradu svih vrsta nastavnih materijala u skladu sa suvremenim glotodidaktičkim načelima i pristupima, s obzirom na ciljeve i faze nastavnog sata, jezične vještine i znanja te osobine učeničkih skupina i uzrasta. Poseban će se naglasak staviti na vizualne nastavne materijale- izradu realija, lutaka, postera, kartica s riječima, slikovnih priča, kreiranju likova, ali i izradu prikladnih i kvalitetnih popratnih materijala, raznih tipova vježbi, handouta i slično... Osim za izradu materijala, studenti se osposobljavaju i za njihovu pravilnu primjenu u različitim fazama nastavnog procesa. Posebna se pozornost poklanja isticanju načina izrade i uporabe nastavnih materijala s obzirom na uzrast učenika i svrhu za koju se koriste, poučavanje jezičnih znanja, razvijanje jezičnih vještina itd. Nastavni materijali koje su studenti izradili bit će kompilirani u obliku skripte dostupne i ostalim polaznicima studija.
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
izlaganje sadržaja, grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganje, analiza literature, rasprava | objasniti vrste i mogućnosti primjene različitih nastavnih materijala u nastavi engleskog jezika | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganje, analiza literature i nastavnih materijala, rasprava | zastupati pravilnu primjenu nastavnih materijala u skladu sa glotodidaktičkim načelima | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera | sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature i nastavnih materijala, suradnja | primijeniti prikladne metode i postupke za uporabu nastavnih materijala s obzirom na ciljeve nastavnog sata, dob i razinu učenja jezika | aktivnost studenata u nastavi, pisani rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | postavljanje i rješavanje problema, izrada nastavnih materijala, analiza izvora literature, odgovorno izvršavanje obveza, aktivno sudjelovanje | samostalno izraditi nastavne materijale za rad s učenicima različitih dobnih skupina | samostalno istraživanje, seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | postavljanje i rješavanje problema, izrada nastavnih aktivnosti, analiza izvora literature, odgovorno izvršavanje obveza, aktivno sudjelovanje | samostalno kreirati aktivnosti uz različite tipove nastavnih materijala | samostalno istraživanje, seminarski rad |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeno izlaganje
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,5 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Projekt | 1,25 | 60% |
Usmeno izlaganje | 0,5 | 20% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(projekt x 0,5) + (kontinuirano provjeravanje x 0,4) + (kontinuirano praćenje x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
projekt – 4
izlaganje – 4
kontinuirano praćenje – 5
(4 x 0,6) + (4 x 0,2) + (5 x 0,2) = 2,4 + 0,8 + 1 = 4,2
Konačna ocjena 4,2 → vrlo dobar (4)
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati, odraditi pripremu i prezentaciju projekta, usmeno izlaganje te pravovremeno predati domaće zadaće da bi ostvarili pravo na potpis.
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).
relevantne WEB-stranice:
http://iteslj.org
http://www.bogglesworldesl.com
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.