Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ivić, Vlatka | 0 |
60 |
0 |
Cilj je kolegija unaprjeđivanje znanja studenata u usmenom i pisanom korištenju engleskog jezika koje bi trebala odlikovati sve veća gramatička preciznost, tečnost i bogatstvo vokabulara te sposobnost izražavanja kritičkog osvrta u raznim situacijama i kontekstima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Suvremeni engleski jezik II. tematski se i sadržajno nastavlja na Suvremeni engleski jezik I.
U ovom se kolegiju naglasak stavlja na razvijanje gramatičke kompetencije uvježbavanjem gramatičkih struktura engleskog jezika, ali i na rad na proširivanju općeg i specifičnog vokabulara, s posebnim osvrtom na jezične elemente kao što su kolokacije, prepozicijske fraze, idiomatski izričaji.
Također, intenzivno se radi na uvježbavanju i razvijanju svih jezičnih vještina – receptivnih: slušanja i čitanja, te produktivnih: govora i pisanja. Koriste se autentični materijali (tekstovi iz tiska s aktualnom tematikom, odlomci iz recentnijih književnih djela, audio i video zapisi, itd.) koji se analiziraju sa sadržajne, ali i jezične strane. Pritom se koriste različite metode poput intenzivnog čitanja, pisanja kritičkih osvrta, diskusija, prezentacija itd.
Na individualnim konzultacijama prati se napredovanje studenata u učenju jezika i daju im se upute za samostalni rad.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
zadatak čitanja zadatak slušanja zadatak analize diskusija grupna rasprava |
slušanje i analiza sadržaja čitanje i analiza sadržaja proučavanje literature i rasprava razgovor pismeno izražavanje |
precizno odrediti teme, mišljenja i stavove slušajući i čitajući autentični govor i tekstove | aktivnost studenata na nastavi pismeni ispit usmeni ispit esej |
zadatak slušanja zadatak analize diskusija grupna rasprava |
čitanje i analiza sadržaja proučavanje literature i rasprava razgovor pismeno izražavanje |
analizirati tekstove sadržajno i jezično uz pomoć strategija intenzivnog i brzog čitanja | aktivnost studenata na nastav pismeni ispit usmeni ispit esej |
kratko izlaganje zadaci za uvježbavanje analiza primjera suradničko učenje |
analiza primjera i uvježbanje opažanje modela suradnja aktivno sudjelovanje opservacijsko učenje vježbanje ponavljanje |
primjenjivati uvježbane gramatičke strukture i usvojeni vokabular u usmenom i pisanom obliku izražavanja | aktivnost studenata na nastavi pismeni ispit usmeni ispit |
izlaganje analiza sadražaja (video-materijala, teksta) diskusija grupna rasprava |
sustavno opažanje i zaključivanje slušanje aktivno sudjelovanje rasprava razgovor pismeno izražavanje |
tečno i precizno se izražavati na engleskom jeziku prilagođavajući izričaj situaciji | aktivnost studenata na nastavi pismeni ispit usmeni ispit esej |
samostalni istraživački zadatak samostalno i slobodno pisanje |
samostalno opažanje i zaključivanje pismeno izražavanje |
napisati jasan i dobro strukturiran tekst u različitim oblicima u kojem jasno iskazuje svoja stajališta | projektni zadatak esej |
čitanje analiza i prevođenje tekstova suradničko učenje samostalni istraživački zadatak |
čitanje i analiza tekstova prevođenje usmeno izlaganje i pismeno izražavanje |
prevoditi kraće tekstove/odlomke s engleskog na hrvatski jezik i obratno | aktivnost studenata na nastav projektni zadatak pismeni ispit, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje projektno istraživanje analiza audio i video materijala |
slušanje izlaganja rasprava opservacijsko učenje razgovor usmeno izlaganje oblikovanje seminara oblikovanje eseja |
samostalno pripremiti i organizirati usmeno izlaganje | aktivnost studenata na nastavi esej projektna aktivnost |
seminarsko izlaganje projektno istraživanje analiza audio i video materijala |
slušanje izlaganja rasprava opservacijsko učenje razgovor usmeno izlaganje oblikovanje seminara oblikovanje eseja |
stvoriti pozitivan i otvoren odnos prema različitom upoznajući se s kulturom i civilizacijom naroda engleskog govornog područja | aktivnost studenata na nastavi esej projektna aktivnost |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 60% |
Kontinuirano praćenje | 0,25 | 20% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeni ispit | 0,25 | 20% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 70% riješenosti pismenih ispita. Tijekom semestra ostvareni postotak iznad 70 množi se s 2 (npr. prosjek riješenosti sva tri testa je 88% - 18x2=36 bodova).
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova:
Kontinuirano provjeravanje znanja (test općeg znanja i 2 kolokvija) – 60 bodova
Usmeni ispit – 20 bodova
Kontinuirano praćenje (domaća zadaća) – 20 bodova
Skala ocjenjivanja je sljedeća:
100 – 76 bodova = 5
75 – 51 bodova = 4
50 – 27 bodova = 3
26 – 6 bodova = 2
Napomena:
1) Student ostvaruje bodove iz pismenih ispita/kolokvija ako je postigao 70% riješenost testa (tj. bodovi se računaju tek iznad 70%).
2) Student iz svakog elementa mora ostvariti barem jedan bod.
Studenti koji ne ostvare prag od 70% na kolokvijima moraju pristupiti završnom pismenom ispitu koji obuhvaća gradivo cijelog kolegija, a ostvareni uspjeh na kolokvijima čini 50% ocjenskih bodova iz pismenog ispita. (npr. prosjek riješenosti testa je 88% - 18 bodova).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, pristupiti kolokvijima i pravovremeno predati domaće zadaće.
Studenti na satu dobivaju relevantne materijale (autentične tekstove i izvadtke iz knjiga, dnevnih novina, i časopisa, s Interneta i ostalih medija).
Ostali izvori su odabrana poglavlja iz:
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.
Gairns, R. i Redman, S. (2009). Oxford Word Skills, Oxford University Press