Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Karabalić, Vladimir | 15 |
0 |
15 |
Cilj kolegija je produbiti znanje o njemačkim sintaktičkim strukturama usporedbom s paralelnim strukturama u studentima materinskom hrvatskom jeziku. Cilj je također potaknuti studente na samostalno istraživanje u području kontrastivne sintakse njemački-hrvatski.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | prepoznati ekvivalentne sintaktičke strukture u njemačkom i hrvatskom jeziku | pismeni i usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, suradnja, aktivno sudjelovanje | prevesti rečenicu polaznog jezika ekvivalentnom sintaktičkom strukturom ciljnog jezika | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, suradnja, aktivno sudjelovanje | usporediti izvorni tekst i njegov prijevod s obzirom na sintaktičke strukture | aktivnost studenata u nastavi, pismeni i usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | klasificirati sintaktičke razlike između dva jezika | pismeni i usmeni ispit |
Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,25 | 20% |
Pismeni ispit | 1 | 40% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 40% |
Konačna ocjena oblikuje se prema ocjenama iz završnog pismenog i usmenog ispita i iz kontinuiranog praćenja (usmeni referat, aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, sudjelovanje u izvršavanju postavljenih zadataka).
Uvjet za dobivanje potpisa je nazočnost studenta na najmanje 70% održanih nastavnih sati i uspješno održan usmeni referat.
Kraći testovi za provjeru usvojenosti obrađenog gradiva jednom mjesečno; anketa među studentima i drugi oblici povratne informacije (npr. individualne konzultacije, grupne diskusije na satu).