Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Zlomislić, Jadranka | 15 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija upoznavanje studenata s pojmovima kulture te istraživanje izvora i glavnih tema iz američkog društva i života. Namjera je razviti svijest studenata o vlastitom kulturnom identitetu, kulturnim različitostima te otvorenost prema mnoštvu perspektiva heterogenih kulturnih, rasnih i etničkih skupina u SAD-u kao preduvjet za učinkovitu interkulturalnu komunikaciju.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Upoznavanje studenata sa pojmovima kulture i kulturnim diverzitetom te istraživanje izvora i razvoja glavnih tema iz američkog društva i života.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, rasprava | objasniti osnovne pojmove iz područja kulture i kulturne raznolikosti | aktivnost studenata u nastavi, praćenje usmenog izlaganja, kvizovi, esej, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, rasprava | objasniti šest osnovnih američkih ključnih vrijednosti | aktivnost studenata u nastavi, praćenje usmenog izlaganja, kvizovi, esej, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, rasprava | raspravljati o temeljnim aspektima američkog društva | aktivnost studenata u nastavi, praćenje usmenog izlaganja, kvizovi, esej, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, usmena prezentacija, rasprava | analizirati sličnosti i različitosti engleske govorne kulture u usporedbi s vlastitom i drugim kulturama | aktivnost studenata u nastavi, praćenje studentskog usmenog izlaganja, esej, pismeni ispit |
seminarsko izlaganje, diskusija | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, usmena prezentacija, rasprava | demonstrirati sociolingvističke kompetencije u raspravama | aktivnost studenata u nastavi, praćenje studentskog usmenog izlaganja, esej, pismeni ispit |
usmeno izlaganje, diskusija | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, usmena prezentacija, rasprava | izraziti kritičku svjesnost o tradicionalnim mišljenjima i stereotipima | aktivnost studenata u nastavi, praćenje studentskog usmenog izlaganja, esej, pismeni ispit |
seminarsko izlaganje, samostalni istraživački zadatak, diskusija | analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | održati usmenu prezentaciju uz pomoć audio0vizualnih sredstava | praćenje studentskog usmenog izlaganja, esej |
diskusija, studentsko izlaganje | aktivno sudjelovanje, izlaganje, rasprava | vrednovati različite kulturološke posebnosti angloameričke civilizacije | aktivnost studenata u nastavi, praćenje studentskog usmenog izlaganja, esej, pismeni ispit |
Esej, Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Usmeno izlaganje
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 0,1 | 5% |
Kontinuirana provjera znanja | 1,6 | 80% |
Kontinuirano praćenje | 0,2 | 10% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Usmeno izlaganje | 0,1 | 5% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova putem usmenog izlaganja (5%), eseja (5%), kvizova (10%), te 2 kolokvija (40%+40% = 80%), što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 69 ocjenskih bodova ili 69% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 69% - 76,9% = dovoljan (2), 77% - 83.9% = dobar (3), 84% - 92,9,9% vrlo dobar (4), 93% - 100% = izvrstan (5).
Studenti koji ne ostvare prag od 69% iz svih elemenata praćenja i provjeravanja, moraju pristupiti završnom ispitu koji obuhvaća gradivo cijelog kolegija (ostvareni uspjeh iz svih elemenata praćenja i provjeravanja čini 50% ocjenskih bodova iz završnog ispita).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, pristupiti kolokvijima, te pravovremeno usmeno izložiti temu i predati esej da bi ostvarili pravo na potpis.
Prepisivanje tijekom pisanja kraćih pismenih provjera, kolokvija ili pismenog ispita kažnjava se negativnom ocjenom (0%) bez mogućnosti nadoknade.