Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vrdoljak, Gabrijela | 30 |
0 |
0 |
|
Kantor, Ena | 0 |
0 |
30 |
Upoznati studente s teorijskim i praktičnim aspektima psihologije odgoja i obrazovanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija, studenti će moći:
Ciljevi psihologije obrazovanja. Determinante ishoda učenja: kognitivni razvoj, osobine učenika i karakteristike obrazovnog konteksta. Primjena teorijskih pristupa procesu učenja u školskom kontekstu. Pristupi poučavanju. Poučavanje vještina učenja. Školsko okruženje i učenje. Primjena teorija motivacije u školskom kontekstu. Strategije za poticanje motivacije u učenju.Interesi i emocije u školskom kontekstu. Razredna klima. Razredna disciplina. Procjenjivanje i mjerenje školskog postignuća učenika.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature | Definirati osnovne pojmove iz psihologije odgoja i obrazovanja | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Objasniti odnos između razvoja pojedinca (kognitivni), osobina ličnosti i procesa obrazovanja te teorijske modele s područja motivacije i socijalnih procesa u odgojno-obrazovnom procesu | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Analizirati različite činitelje školskog (ne)uspjeha | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Opisati važnost primjene pojedinih metoda poučavanja i nabrojati njihove ishode učenja te razredne procese i odabrati prikladne načine upravljanja razredom i disciplinom | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Analizirati postupke za poticanje razvoja strategija poučavanja i tehnika učenja i poučavanja | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Evaluirati znanje u pojedinim akademskim domenama | Seminar, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeno izlaganje
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 10% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeno izlaganje | 0,4 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir: ocjena iz izlaganja na satu koje donosi 30% ocjene, aktivnost na satu 10% ocjene, te provjere znanja u obliku kolokvija (60% ocjene). Tokom semestra studenti pišu 2 kolokvija od kojih svaki donosi 30% ocjene.
Student je ostvario ocjenu 5 iz izlaganja, 3 iz prvog kolokvija, 4 iz drugog kolokvija, te 5 iz aktivnosti na satu. Konačna ocjena se izračunava prema formuli
(izlaganje x 0,3)+(kolokvij 1 x 0,3)+ (kolokvij 2 x 0,3)+ (aktivnost x 0,1)
U našem bi primjeru taj izračun izgledao ovako:
(5X0,3)+(3x0,3) +(4x0,3) (5X0,1)=1,5+0,9+1,2+0,5=4,1=4
Konačna ocjena u ovom slučaju bila bi vrlo dobar (4)
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio prisutan na najmanje 70% održanih nastavnih sati, te pripremio i izložio prijedlog nacrta istraživanja na jednu od tema iz područja Psihologije obrazovanja 1.
Studentska anketa