Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - komunikološki smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bockovac, Timea Anita | 0 |
15 |
30 |
Ciljevi su predmeta razvijanje vizualne pismenosti studenata, upoznavanje s poviješću te područjima suvremenih vizualnih komunikacija.Kolegij daje naputak u snalaženju u audiovizualnim medijima. Studenti će se s pomoću vježba, prakse i analiza osposobljavati da prepoznaju različitiemedijske žanrove, samostalno mogu izabrati odgovarajuća sredstva i žanrove za razne teme. Moći će služiti sredstvima multimedije, samostalno će moći napraviti kraće (multi)medijske produkte, odnosno emisije.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji pojmova u praksi „tisak, medija, multimedija”. Upoznavanje s poviješću vizualnih komunikacija (od piktograma, preko tiska do elektroničkih medija i ulogom računala u razvoju vizualne kulture. Grupe informacijskih vrsta. Intervju, reportaža, vijest. Komentar i žanrovi publicistike. Priprema rukopisa, snimanja i emisije. Vrste radijskih emisija. Stvaranje TV-emisija. Uporaba PC-a u informacijama i u informiranju. Povijest mađarskog tiska, radija i televizije u Hrvatskoj. Zakon o informiranju u Hrvatskoj.
seminari i radionice, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
radionica | aktivnost u nastavi | prepoznati načine komunikacije putem multimedije | praćenje rada studenata |
radionica | aktivnost u nastavi, praktični rad | objasniti prijenos informacija putem tiska i audiovizualnih medija | praćenje rada studenata |
radionica i terenska nastava | aktivnost u nastavi | prepoznati razine komunikacijskih razmjena. asimilaciju, identifikaciju, interirorizacije | praćenje rada studenata |
radionica i terenska nastava | aktivnost u nastavi | planirati prijenos informacija unutar sredstava masovnog priopćavanja | praćenje rada studenata, praktični rad |
radionica, samostalni zadaci | aktivnost u nastavi, praktični rad | primijeniti kompetencije vizualne pismenosti, kritičkog vrednovanja vizualnog identiteta te vizualnih poruka | praćenje rada studenata, praktični rad |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1,15 | 50% |
Kontinuirana provjera znanja | 1,5 | 50% |
Konačna ocjena proizlazi iz sljedećih elemenata:
aktivnost u nastavi – 50% bodova
kontinuirana provjera znanja - 50% bodova.
Uvjet za dobivanje potpisa je nazočnost studenta na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Obveze i praćenje rada studenta:
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja
Elementi praćenja i provjeravanja:
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unapređivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.