Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - komunikološki smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Labadi, Žombor | 15 |
0 |
15 |
Upoznati studente s pojmom i značenjem kulturnih signala i tipologijom metakomunikacije; s najvažnijim ikonografskim i kulturnim kodovima mađarske i susjedne kulture; pružiti im uvid u proces društvene kinetike. Cilj je kolegija i upoznati studente s osnovnim oblicima komunikacije, te kontekstom njihovog djelovanja. Kolegij se, k tome, bavi i problematikom digitalnih medija, unutar toga s oblicima participacije i legitamicije, te mogućim rješenjima kompliciranih pitanja virtualnih medija.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kulturni signali u sustavu komunikacije. Zatvoreni jezici, emblemi. Otvorenost društvene komunikacije: kinetički, proksemički i ikonografski kod. Kulturalna i etnička obilježja. Pojam masovne komunikacije. Institucije i žanrovi mass-medije. Transformacija medijskih konteksta: multidimenzionalnost, film, glazba, popularna književnost. Mediji u komparativnom kontekstu. Virtualna stvarnost, javnost i reguliranje. Participacija, legitimacija.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, rasprava | prepoznati kulturne signale u sustavu komunikacije | usmeni ispit, aktivnost u nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja | opisati glavne embleme suvremene komunikacije | usmeni ispit, aktivnost u nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja | prepoznati osnovne kodove društvene komunikacije | usmeni ispit, aktivnost u nastavi |
suradničko učenje, radionica, seminarsko izlaganje | dijaloška metoda, simulacija, sustavno opažanje | primijeniti standarde u stvaranju digitalnih značenja | usmeni ispit, aktivnost u nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja | prepoznati segmente komunikacijskih institucija | usmeni ispit, aktivnost u nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, rasprava | ispitati problematiku regulacije suvremene javnosti | usmeni ispit, aktivnost u nastavi |
Kolokvij, Pohađanje nastave, Portfolio, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 0,5 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Portfolio | 0,7 | 30% |
Usmeni ispit | 1,1 | 50% |
Konačna ocjena proizlazi iz sljedećih elemenata: portfolio, kolokvij, usmeni ispit.
Student ostvaruje pravo na potpis ako ispuni uvjeta: tijekom nastave bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unapređivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.