Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Belajdžić, Ana | 30 |
0 |
15 |
Osnovni cilj je upoznati studente s osnovnim teorijskim znanjima i vještinama koje nalaze primjenu u praktičnom radu industrijskog i organizacijskog psihologa. U okviru toga studenti će se upoznati s postupkom analize radnih mjesta, te individualnim i okolinskim faktorima koji doprinose radnoj efikasnosti.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
1. Uvod u područje psihologije rada i organizacijske psihologije
Opis područja, Principi, Problemi
2. Povijesni razvoj područja
Od anktike do Wundta, Razvoj tijekom 20 st. do današnjih dana
3. Istraživačke metode
Mjerenje, Prikupljanje i obrada podataka s problemima iz područja inudstrijske psihologije, Meta-analize
4. Radna okolina i radno ponašanje
Utjecaj okolinskih faktora na radno ponašanje, Interakcija čovjek - stroj
5. Kognitivne sposobnosti i radno ponašanje
Veze kognitivnih sposobnosti i radnih ponašanja
6. Ličnost i radno ponašanje
Varijable ličnosti povezane s različitim radnim ponašanjima
7. Analiza rada i dizajniranje radnih zadataka
Klasifikacija poslova, Elementi analize - ulazne informacije, Ishodi analize, Analiza rada u promjenjivoj okolini, Teorije dizajniranja radnih zadataka
8. Procjena izvođenja i povratna informacija
Evaluacija izvođenja radnih zadataka, Efekti povratne informacije na izvođenje
9. Produktivna i neproduktivna radna ponašanja
Ponašanja povezana s produktivnošću, Prevencija grešaka na temelju analize neproduktivnih ponašanja
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, samostalna analiza literature, sustavno opažanje | razlikovati odnos između bazične psihologije i psihologije rada i organizacijske psihologije | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza primjera, razgovor, usmeno izlaganje | analizirati promjene u svijetu rada | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, suradničko učenje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, razgovor, samostalna analiza literature, sustavno opažanje, usmeno izlaganje | opisati glavna područja istraživanja u psihologiji rada i organizacijskoj psihologiji | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, suradničko učenje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, razgovor, samostalna analiza literature, sustavno opažanje, usmeno izlaganje | argumentirati doprinos psihologijskih spoznaja o kognitivnim sposobnostima na uspješnost u radu | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza primjera, razgovor, usmeno izlaganje | usporediti odnos petofaktorskog modela ličnosti i uspješnosti u radu | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, samostalna analiza literature, sustavno opažanje | razlikovati kompetencije od obilježja ličnosti, sposobnosti, znanja i vještina | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, suradničko učenje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, razgovor, samostalna analiza literature, sustavno opažanje, usmeno izlaganje | provesti jednu tehniku analize posla | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, samostalna analiza literature, sustavno opažanje | kategorizirati glavna obilježja čovjeka koja su važna za rad | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,2 | 10% |
Pismeni ispit | 1 | 55% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,7 | 35% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir svi elementi praćenja i provjeravanja, iz kojih student/ica može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% konačne ocjene.
Konačna se ocjena oblikuje na slijedeći način:
I. praktična provjera (25%) +
II. praktična provjera (30%) +
seminarski rad (35%) +
usmena provjera (10%)
Kriterij vrednovanja:
61-70 = dovoljan (2)
71-80 = dobar (3)
81-90 = vrlo dobar (4)
91-100 = izvrstan (5)
Primjer oblikovanja konačne ocjene:
I. praktična provjera (20/25) +
II. praktična provjera (30/30) +
seminarski rad (15/35) +
usmena provjera (5/10) = 70/100
Konačna ocjena u ovom slučaju je dovoljan (2).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, obaviti zadatak izrade i prezentacije seminarskog rada te prisustvovati provjeravama (praktičnim i usmenoj).