Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Perić, Zdravko | 30 |
0 |
0 |
Cilj predmeta je pružanje pregleda suvremenih etičkih teorija i problematiziranje temeljnih pitanja u suvremenim etičkim raspravama. Istodobno korištenje povijesnog pristupa i rasprava o različitim pogledima na ključne etičke kategorije koja se vodi u suvremenim diskusijama treba dovesti do artikuliranja cjeline problema.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kritika morala F. Nietzschea (imoralizam kao moralni zahtjev, genealogija morala, nadčovjek). Meta-etika. Kognitivističke i nekognitivističke teorije. Etika situacije. Egzistencijalistička etika. Kršćanski egzistencijalizam. Protestanska etika. Personalizam. Znanstveni pristupi moralu:sociologija i psihologija morala. Suvremeni utilitarizam. Kontraktualizam. Etika brige. Suvremena etika kreposti. Primijenjena etika. Socijalna etika. Problem moralnog relativizma. Etika autentičnosti. Etika i politika.
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza literature, rasprava | osposobiti se za razumijevanje rasprava započetih Nietzscheovom kritikom morala | analiza studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza literature, rasprava | razumjeti prevrednovanje svih vrednota u suvremenoj filozofiji | analiza studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza literature, rasprava | razumjeti prevrednovanje smisao i sadržaj etičkih smjerova u suvremenoj filozofiji | analiza studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | analiza literature, rasprava | iskazati samostalnost i odgovornost pri objašnjenju stava spram suvremenih etičkih problema | analiza studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Pohađanje nastave, Referat, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Referat | 0,5 | 15% |
Seminarski rad | 0,5 | 25% |
Usmeni ispit | 0,5 | 60% |
Kontinuirano praćenje napredovanja studenta kroz radionice i vježbe. Pismeni rad kao uvjet izlaska na usmeni ispit.
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, te na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60% bodova, seminarski rad 25% bodova, a referat 15% bodova.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(usmeni ispit x 0,6) + (seminarski rad x 0,25) + (referat x 0,15).
Primjer izračunavanja ocjene:
usmeni ispit – 4
seminarski rad – 5
referat – 5
(4 x 0,6) + (5 x 0,25) + (5 x 0,15) = 2,4 + 1,25 + 0,75 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → vrlo dobar (4)
Redovito pohađanje nastave, sudjelovanje u vježbama i radionicama, te jedan pisani rad uz mentorstvo profesora.