Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Balić, Davor | 0 |
0 |
0 |
|
Papo, Demian | 30 |
0 |
0 |
|
Potlimbrzović, Hrvoje | 0 |
0 |
30 |
Cilj kolegija jest studente putem predavanja, vježbi i pismenoga rada uvesti u metodologiju pisanja znanstvenoga rada te provođenje znanstvenih i stručnih istraživanja. U svrhu postignuća tog cilja, studenti će biti upućeni u načine znanstvene obrade teksta, zatim u prikupljanje znanstvenih činjenica, kao i u sistematizaciju znanstvenih podataka. Uz to, cilj je da studenti budu upoznati sa sastavnicama znanstvenoga rada: naslov, sažetak, ključne riječi, uvod, razrada i obrazloženje teme, zaključak. Naposljetku, u ciljeve spada i to da se studente poduči načinima citiranja izvorne i sekundarne literature (članci u časopisima, radovi u zbornicima, poglavlja u knjizi, priručnici, monografije, enciklopedije, rječnici, leksikoni, biografije, rukopisi).
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
iskazati odgovornost prema preciznom navođenju izvora s obzirom na karakter znanstvenog rada
Sadržaji predavanja i seminarske nastave su sljedeći:
Nakon što će biti upoznati sa sadržajem kolegija, od studenata se očekuje usvajanje sljedećih znanja, kompetencija i vještina:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | objasniti načine izrade znanstvenoga rada | aktivnost studenata u nastavi, pismeni rad, usmeni ispit |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | razlikovati znanstvene metode koje omogućavaju provođenje znanstvenih i stručnih istraživanja | aktivnost studenata u nastavi, pismeni rad, usmeni ispit |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | objasniti obradu podataka koji se temelje na literaturi dostupnoj bilo u knjižnicama bilo putem internetskih pretraživača | aktivnost studenata u nastavi, pismeni rad, usmeni ispit |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | citirati izvore i literaturu kojom se koristio u svojim istraživanjima | aktivnost studenata u nastavi, pismeni rad, usmeni ispit |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | iskazati odgovornost prema preciznom navođenju izvora s obzirom na karakter znanstvenog rada | aktivnost studenata u nastavi, pismeni rad, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 10% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 30% |
Usmeni ispit | 0,5 | 60% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, te na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60% bodova, seminarski rad 30%, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 10% bodova.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(usmeni ispit x 0,6) + (seminarski rad x 0,3) + (aktivnost u nastavi x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
usmeni ispit – 4
seminarski rad – 5
aktivnost u nastavi - 5
(4 x 0,6) + (5 x 0,3) + (5 x 0,1) = 2,4 + 1,5 + 0,5 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → vrlo dobar (4)
Obveze studenata na predmetu su sljedeće:
1. Vlatko Silobrčić, Kako sastaviti, objaviti i ocijeniti znanstveno djelo (Zagreb: Medicinska naklada, 2008);
2. Dubravka Oraić Tolić, Akademsko pismo. Strategije i tehnike klasične retorike za suvremene studentice i studente (Zagreb: Naklada Ljevak, 2011).
1. Charles Lipson, Cite Right: a Quick Guide to Citation Styles – MLA, APA, Chicago, the Sciences, Professions, and More (Chicago – London: The University of Chicago Press, 2006);
2. Anne Waddingham, New Hart’s Rules: The Oxford Style Guide, second edition (Oxford: Oxford University Press, 2014);
3. Allan M. Siegal, William G. Connolly, The New York Times Manual of Style and Usage (New York: Three Rivers Press, 2015);
4. The Chicago Manual of Style, seventeenth edition (Chicago – London: The University of Chicago Press, 2017);
5. Publication Manual of the American Psychological Association. The Official Guide to APA Style, seventh edition (Washington, DC: American Psychological Association, 2020).
Aktivnost u nastavi; pisani ispit; pohađanje nastave; seminarski rad; usmeni ispit