Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Balić, Davor | 15 |
0 |
15 |
Cilj kolegija je da se studente putem predavanja i seminara uputi u osnove egzaktnih znanosti, posebice filozofije prirode i filozofije znanosti, u spisima hrvatskih filozofa. Uz to, cilj je da studenti doznaju o doprinosu hrvatskih filozofa europskim egzaktnim znanostima. No, cilj je da studenti budu upoznati i s naukom onih europskih mislilaca koji su uvelike odredili smjer razvoja novovjekovne i suvremene filozofije prirode i filozofije znanosti, kao što su, primjerice, Kopernik, Bruno, Kepler, Newton.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaji predavanja i vježbi su sljedeći:
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | objasniti doprinos hrvatskih filozofa razvoju europskih egzaktnih znanosti | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | razlikovati stajališta najvažnijih europskih filozofa prirode i filozofa znanosti | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | prepoznati na temeljnoj razini područja kojima se bave filozofija prirode i filozofija znanosti | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | iskazati samostalnost i odgovornost pri kritičkom utemeljenju vlastita stajališta pri objašnjenju najvažnijih djela hrvatskih filozofa | aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Usmeni ispit, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 10% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 10% |
Usmeni ispit | 0,5 | 60% |
Usmeno izlaganje | 0,5 | 20% |
Rad studenta bit će ocijenjen i vrednovan na temelju: redovitoga pohađanja nastave, zatim aktivnoga sudjelovanja na nastavi, potom pozitivno ocijenjenoga seminarskoga rada i na temelju rezultata iz usmenog ispita. Redovito pohađanje nastave i aktivnost na nastavi donosi 20% (10%+10%) bodova, seminarsko izlaganje 20%, a usmeni ispit 60% bodova.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(usmeni ispit x 0,6) + (seminarsko izlaganje x 0,2) + (pohađanje nastave x 0,1) + (aktivnost u nastavi x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
usmeni ispit – 4
seminarsko izlaganje – 5
pohađanje nastave - 5
aktivnost u nastavi - 5
(4 x 0,6) + (5 x 0,2) + (5 x 0,1) + (5 x 0,1) = 2,4 + 1,0 + 0,5 + 0,5 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → vrlo dobar (4)
Obaveze studenata na predmetu su sljedeće: