Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Perković Kovačević, Marina | 30 |
0 |
0 |
Studenti će upoznati područje kliničke psihologije kao specifične discipline i osnovna područja rada kliničkog psihologa. Razumjet će probleme i kriterije definiranja normalnog i abnormalnog ponašanja i doživljavanja. Upoznat će osnovne paradigme u kliničkoj psihologiji, njihove opravdanosti i nedostatke i suvremena stremljenja k njihovoj integraciji. Upoznat će osnovne metode kliničke procjene.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Definicija kliničke psihologije i njezin odnos sa srodnim disciplinama kroz sličnosti i različitosti. Povijest razvoja kliničke psihologije. Modeli normalnog i abnormalnog doživljavanja i ponašanja. Kriteriji normalnosti kroz povijest sve do danas. Današnje paradigme u kliničkoj psihologiji. Biološka paradigma. Psihoanalitička paradigma. Paradigma učenja. Kognitivna paradigma. Kritički osvrt na posljedice prihvaćanja samo jedne od paradigmi. Dijateza-stres - prijedlog nove paradime. Osnovne metode kliničke procjene. Područja rada kliničkog psihologa. Posebnosti istraživačkih metoda u proučavanju abnormalnog doživljavanja i ponašanja .
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, istraživanje literature | opisati osnovna područja kliničke psihologije | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, istraživanje literature | usporediti osnovne paradigme u objašnjavanju i razumijevanju duševnih poremećaja | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, istraživanje literature | objasniti specifičnosti istraživanja na području kliničke psihologije | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, istraživanje literature | usporediti relativni doprinos osnovnih izvora podataka u psihodijagnostičkoj procjeni | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,5 | 100% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u završni pismeni ispit s 100% udjela.
Student je ostvario ocjenu 4 iz završnog ispita. Konačna ocjena se izračunava prema formuli:
ispit x 1,0
U našem bi primjeru taj izračun izgledao ovako:
4X1,0=4
Konačna ocjena u ovom slučaju bila bi vrlo dobar (4)
Student ostvaruje pravo na potpis i polaganje ispita u slučaju ispunjavanja jednog preduvjeta: (1) mora pohađati 70% nastave.