Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ručević, Silvija | 30 |
0 |
30 |
Studenti će ovladati temeljnim znanjem o uzrocima i posljedicama procesa koji se odvijaju između ljudi. Razumjet će faktore koji utječu na ponašanje u grupi i procese koji se odvijaju u grupi.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Agresivno ponašanje, teorijska objašnjenja i socijalni utjecaji. Okolnosti koje povećavaju vjerojatnost agresije. Upravljanje agresivnim ponašanjem. Nasilje u obitelji. Mediji, pornografija i nasilje. Prosocijalno ponašanje i altruizam: glavni teorijski pristupi i modeli. Situacijski prediktori pružanja pomoći. Atraktivnost i socijalna interakcija. Bliski odnosi: prijateljstvo i ljubavne veze. Suradnja i natjecanje. Formiranje grupe i njena struktura. Unutargrupna dinamika. Grupna kohezija i norme. Utjecaj grupe na ponašanje pojedinca. Socijalna facilitacija i inhibicija. Socijalni pritisak i konformizam; grupna zasljepljenost. Grupni uradak i postignuće, socijalno zabušavanje. Odlučivanje u grupama. Poslušnost i pokoravanje. Difuzija odgovornosti. Autoritet i vodstvo.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, usmeno izlaganje | slušanje izlagana, analiza literature, rasprava, izrada zajedničkog zadatka, simulacije, prezentacija naučenog | objasniti što je grupa, grupna kohezija i grupne norme | aktivnost studenata na nastavi, kolokviji, seminar, praktični zadatak, esej, usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, samostalni istraživački zadaci, analiza video-materijala | slušanje izlagana, analiza literature, rasprava, izrada zajedničkog zadatka, simulacije, prezentacija naučenog | usporediti osnovne odrednice konformizma, popuštanja i pokoravanja | aktivnost studenata na nastavi, kolokviji, seminar, praktični zadatak, esej, usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, samostalni istraživački zadaci, analiza video-materijala | slušanje izlagana, analiza literature, rasprava, izrada zajedničkog zadatka, simulacije, prezentacija naučenog | vrednovati različite teorije agresivnog ponašanja | aktivnost studenata na nastavi, kolokviji, seminar, praktični zadatak, esej, usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, samostalni istraživački zadaci, analiza video-materijala | slušanje izlagana, analiza literature, rasprava, izrada zajedničkog zadatka, simulacije, prezentacija naučenog | vrednovati faktore koji sudjeluju u nastanku sukoba među grupama | aktivnost studenata na nastavi, kolokviji, seminar, praktični zadatak, esej, usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, samostalni istraživački zadaci, analiza video-materijala | slušanje izlagana, analiza literature, rasprava, izrada zajedničkog zadatka, simulacije, prezentacija naučenog | objasniti prosocijalno ponašanja, altruizam i empatiju | aktivnost studenata na nastavi, kolokviji, seminar, praktični zadatak, esej, usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, samostalni istraživački zadaci, analiza video-materijala | slušanje izlagana, analiza literature, rasprava, izrada zajedničkog zadatka, simulacije, prezentacija naučenog | vrednovati različite teorije prosocijalnog ponašanja | aktivnost studenata na nastavi, kolokviji, seminar, praktični zadatak, esej, usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, samostalni istraživački zadaci, analiza video-materijala | slušanje izlagana, analiza literature, rasprava, izrada zajedničkog zadatka, simulacije, prezentacija naučenog | usporediti situacijske i osobne odrednice prosocijalnog ponašanja te teorije vodstva | aktivnost studenata na nastavi, kolokviji, seminar, praktični zadatak, esej, usmeni ispit |
predavanje, usmeno izlaganje, analiza i evaluacija primjera, samostalni istraživački zadaci, analiza video-materijala | slušanje izlagana, analiza literature, rasprava, izrada zajedničkog zadatka, simulacije, prezentacija naučenog | zastupati primjenu etičkih standarda u istraživanjima u području socijalne psihologije | aktivnost studenata na nastavi, praktični zadatak |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pismeni/usmeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 2,2 | 60% |
Kontinuirano praćenje | 0,25 | 0% |
Pismeni/usmeni ispit | 1,1 | 25% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,95 | 15% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Grupe i socijalna interakcija uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (provjere u obliku dva kolokvija) sa 60% udjela u konačnoj ocjeni, seminarski rad i izlaganje s 15% udjela u konačnoj ocjeni te završni ispit s 25% udjela u konačnoj ocjeni.
Aktivni studenti mogu ostvariti dodatnih 4% na ukupni postotak ostvaren na preostalim elementima praćenja i ispitivanja. Kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) nije dio ukupne ocjene već dodatak na ukupni postotak! Dodatak od 4% za aktivnost ostvaruju svi studenti koji su tijekom nastave bili aktivni na najmanje 50% svih održanih sati. Aktivnost studenata se bilježi svaki nastavni sat.
Studenti su obvezni pohađati 70% nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61%.
Dodatne informacije
Kolokviji
Nastavnik će ocijeniti ispit/kolokvij studenta ocjenom nedovoljan (1) i kada student:
Završni ispit