Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - komunikološki smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Đelatović, Sonja | 0 |
45 |
0 |
|
Walko, Adam | 0 |
0 |
0 |
Cilj je kolegija dopuniti i produbiti znanja stečena na jezičnim i jezikoslovnim kolegijima preddiplomskog studija mađarskog jezika i sadržajno obuhvatiti teme iz morfologije, morfonologije, semantike i frazeologije.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Vježba tipova morfema u mađarskom jeziku. (Leksički i gramatički morfemi. Slobodni, poluslobodni i vezani morfemi.) Vježba slaganja morfema na konkretnim primjerima. Vježbe vezane za tipologiju gramatičkih morfema u mađarskom jeziku prema podjeli afikasa. (Derivacijski [képző] i infleksijski sufiksi [jel, rag]). Funkcija i položaj afikasa u riječima ovisno o njihovoj vrsti i vježba istih. Vježba iz morfolologije: određivanje spojnika i osnove riječi na primjerima. Pravopisna vježba morfonoloških promjena u riječima (koje se bilježe i koje se ne bilježe u pismu). Semantičke, morfološke i sintaktičke karakteristike pojedinih vrsta riječi na konkretnim primjerima. Vježba određene i neodređene konjugacije. Vježba sufikasa za način, vrijeme, lice i broj, te njihovu distribuciju u glagolskim oblicima (sintetički i analatički oblici). Pisanje alomorfa i nepravilnih oblika (pravopisna vježba). Mogućnosti izricanja pasivnog i medijalnog značenja na primjerima. Vježba usporedbe fraza, izraza i poslovica u mađarskom i hrvatskom jeziku.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, suradničko učenje, radionica, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, samostalna uporaba literature | analizirati tipove morfema u riječima | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
suradničko učenje, radionica, seminarsko izlaganje | suradnja, aktivno sudjelovanje, postavljanje i rješavanje problema | usporediti funkciju spojnika s ostalim afiksima | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, samostalno istraživanje |
suradničko učenje, radionica, seminarsko izlaganje | suradnja, aktivno sudjelovanje, postavljanje i rješavanje problema | primijeniti semantičku i frazeološku analizu teksta kontrastivnom metodom | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, samostalno istraživanje |
predavanje, suradničko učenje, radionica, seminarsko izlaganje | suradnja, aktivno sudjelovanje, postavljanje i rješavanje problema | usporediti fraze, izraze i poslovice u mađarskom i hrvatskom jeziku | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 20% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 40% |
Pohađanje nastave | 1,25 | 0% |
Usmeni ispit | 0,85 | 40% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz testova (40%), ocjene za zadatke na nastavi (20%) te završni usmeni ispit (40%).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika.