Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - komunikološki smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Lubina, Tihana | 15 |
15 |
0 |
Upoznavanje studenata s idejom komunikacije svih sa svima bez ograničenja, te najkvalitetnijim mogućnostima komuniciranja uz pomoć Interneta.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kratka povijest komunikacije, komunikacija i komunikacijski kanal, vrijednost informacija u komunikacijskom kanalu, prijenos informacija.
Osobne komunikacije, grupna komunikacija, javna komunikacija, masovna komunikacija.
Elektronička razmjena podataka, semantika i sintaksa podataka, jezik i kodovi, razmjena informacija umreženim računalima.
Osnovna ideja Interneta, razne mogućnosti komunikacija Internetom, e-mail i web stranice, društvene mreže, potreba za skrivenim informacijama.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, rasprava | odrediti komunikacijski kanal | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, rasprava | objasniti komunikacijski kanal | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | objasniti pojam mreže i interneta | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, radionica | suradnja aktivno sudjelovanje | razviti svoju stručnu komunikaciju pomoću interneta | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, radionica | suradnja aktivno sudjelovanje | primijeniti svoju stručnu komunikaciju pomoću interneta u stručnom i znanstvenom istraživanju | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, radionica | usmeno izlaganje, razgovor | osobno komunicirati pomoću interneta u stručnom i znanstvenom istraživanju | pisano izvješće |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 60% |
Kontinuirana provjera znanja | 1,3 | 40% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Ocjenjivanje samostalno izrađenih zadataka tijekom vježbi, praktični zadatak, izrada seminarskog rada, pismeni ispit, usmeni ispit po potrebi.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 61 bod tj. 61% ocjene.
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir aktivnost na nastavi (60 bodova) i pisani ispit (40 bodova).
Skala ocjenjivanja je sljedeća:
61% - 69,9% = dovoljan (2),
71% - 79,9% = dobar (3),
81% - 89,9% = vrlo dobar (4),
91% - 100% = odličan (5).
Izrada zadataka, komunikacija pomoću računala, učenje na daljinu uz pomoć Moodle-a
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unapređivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.