Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Babić Čikeš, Ana | 15 |
0 |
15 |
Cilj je predmeta upoznavanje s teorijskim i praktičnim spoznajama psihičkog razvoja u razdoblju adolescencije. Osposobljava studente za razumijevanje multidimenzionalnosti razvoja adolescenta, te poznavanje optimalnih uvjeta razvoja tijekom adolescencije.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Teorijske postavke i različita određenja razdoblja puberteta i adolescencije. Tjelesni razvoj. Motorički razvoj. Emocionalni i socijalni razvoj. Odnosi s vršnjacima. Moralni razvoj. Kognitivni razvoj. Identitet adolescenta. Psihički i socijalni poremećaji (adolescentna kriza, teškoće prilagođavanja i poremećaji ponašanja, neuroze i psihoze u adolescentnom razdoblju, ovisnosti i prevencija ovisnosti). Adolescent i obitelj. Adolescencija i izbor zanimanja.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje | raspravljati o glavnim teorijama adolescencije | kolokvij, pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, analiza primjera, izlaganje zadataka | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje | razlučiti pojedine aspekte multidimenzionalnosti razvoja adolescenata | kolokvij, pismeni ispit, izlaganje rješenja zadataka |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, analiza primjera, izlaganje zadataka | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje | vrednovati uvjete razvoja tijekom adolescencije | kolokvij, pismeni ispit, izlaganje rješenja zadataka |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, analiza primjera, prikaz slučaja, izlaganje zadataka | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje, opažanje modela | upotrijebiti psihologijske principe u rješavanju praktičnih problema adolescenata | kolokvij, pismeni ispit, izlaganje rješenja zadataka |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, analiza primjera, prikaz slučaja, izlaganje zadataka | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje, opažanje modela | izabrati odgovarajuće metode i tehnike praktičnog rada s adolescentima | kolokvij, pismeni ispit, izlaganje rješenja zadataka |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, analiza primjer | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje | vrednovati znanstvenu literaturu iz područja psihologije adolescencije i vjerodostojnost istraživačkih rezultata | kolokvij, pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, analiza primjera | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje | upotrijebiti prikladne istraživačke metode specifične za područje psihologije adolescencije | kolokvij, pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, analiza primjera, prikaz slučaja, izlaganje zadataka | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje, opažanje modela | koristiti principe etičnog ponašanja u radu s adolescentima | rasprava, izlaganje rješenja zadataka |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,8 | 80% |
Kontinuirano praćenje | 0,5 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Psihologija adolescencije uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, sudjelovanje u zadacima, izlaganje) s 20% udjela u konačnoj ocjeni te kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (provjere u obliku dva kolokvija) s ukupno 80% udjela u konačnoj ocjeni.
Skala ocjenjivanja:
61% - 70% = dovoljan (2)
71% - 80% = dobar (3)
81% - 90% = vrlo dobar (4)
91% - 100% = izvrstan (5)
Primjer oblikovanja konačne ocjene za studente na kolegiju Psihologija adolescencije:
1.kolokvij – vrlo dobar (4)
2.kolokvij – dobar (3)
Zadaci – izvrstan (5)
Konačna vrijednost ocjene izračunava se prema formuli: 0.4 x 4 + 0.4 x 3 + 0.2 x 5 = 1.6 + 1.2 + 1.0 = 3.8 = vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61% (prolazna ocjena dovoljan).
Dodatne informacije: