Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Varga, Mirna | 0 |
30 |
0 |
Nakon prvoga semestra studenti bi trebali:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Na vježbama tijekom drugoga semestra studenti će se vježbati korištenje rječnika i tezaurusa u polju informacijskih znanosti na engleskom jeziku. Na primjerima iz stručne periodike obrađivat će se pojedine stručne teme i o njima voditi rasprava. Upućivat će se u načine korištenja višeznačenjskih riječi u engleskom jeziku s obzirom na jezičnu praksu u struci.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | prepoznati karakteristična rečenična vezna sredstva u stručnom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | pravilno rabiti kolokacije karakteristične za akademski diskurs | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | prepoznati gramatičke strukture u stručnim tekstovima s posebnim osvrtom na pasiv i participne konstrukcije | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | pravilno rabiti gramatičke strukture u stručnim tekstovima s posebnim osvrtom na pasiv i participne konstrukcije | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera i uvježbavanje | analizirati leksičku i gramatičku strukturu jednog znanstvenog članka na engleskom jeziku | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij |
analiza, grupna rasprava | usmeno izlaganje, analiza radova | odrediti ciljeve, metodologiju i rezultate znanstvenog istraživanja na temelju obrađenog znanstvenog članka na engleskom jeziku | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, usmeni ispit |
Kolokvij, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 0,65 | 50% |
Kontinuirana provjera znanja | 1,15 | 50% |
Pismeni ispit | 0,6 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0 | 0% |
Pohađanje vježaba (70% minimalno), položena 2 kolokvija ili položen pismeni ispit. Studenti koje ne polože jedan od kolokvija tijekom semestra izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka semestra. U slučaju izvođenja nastave na daljinu, studenti trebaju aktivno sudjelovati u nastavi uz uključivanje mikrofona i kamera kada se to zatraži.
Uvjet stjecanja prava na potpis uključuje 70% nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici.
Nastavni materijali za kolegij Engleski jezik za humanističke i društvene znanosti 3
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; upitnici o primjerenosti sadržaja i organizacije vježaba.