Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Matek, Ljubica | 0 |
0 |
0 |
|
Pataki Šumiga, Jelena | 0 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija da se studenti upoznaju s povijesnim razvojem dominantnih književnih vrsta—s njihovim konvencijama i odlikama—unutar domaćeg ali i kontinentalnog kulturnog, religijskog i političkog okruženja; da studenti postanu svjesni promjena u odnosu prema konceptima autorstva, tekstualnosti i cenzure; da se uspješno koriste elektronskim i tiskanim istraživačkim alatima pri izradi pismenih radova i da razvijaju retoričke vještine.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Predmet se bavi razvojem romana i poezije u britanskoj književnosti 20. stoljeća u kontekstu dvaju dominantnih kulturno-umjetničkih pravaca: modernizma i postmodernizma. Uvrštena su djela najznačajnijih romanopisaca ali poseban naglasak je na razvoju distopije. U poeziji se pak posebna pozornost posvećuje utjecaju mitologije i intertekstualnosti s jedne strane i njihovom potpunom negiranju s druge.
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, zadatak čitanja, analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | razlikovati odlike modernizma i postmodernizma u engleskoj književnosti i kulturi | pismeni ispit |
predavanje, zadatak čitanja, analize primjera | slušanje izlaganja, rasprava | objasniti odlike distopije | kvizovi |
predavanje, zadatak čitanja, analize primjera, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje | usporediti književna djela i kulturno/povijesno okruženje | pismeni ispit, eseji |
predavanje, grupna rasprava | rasprava | prihvatiti etičke norme pri izradi znanstvenih radova | esej |
radionica, rasprava | pisanje eseja | samostalno napisati seminarski rad | esej |
Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 1,5 | 60% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 10% |
Pismeni ispit | 1 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Konačna se ocjena dobiva na sljedeći način:
91 – 100% izvrstan (5)
81 – 90,9% vrlo dobar (4)
71 – 80,9% dobar (3)
61 – 70,9% dovoljan (2)
Angažiranost u nastavi se ocjenjuje na sljedeći način:
Student prikuplja bodove tijekom nastave putem kratkih provjera i sudjelovanjem u nastavi. Student će dobiti za ovu komponentu postotak (0-10%) proporcionalan zbroju osvojenih bodova.
Esej se ocjenjuje na sljedeći način (svaki iznosi 30% konačne ocjene):
0% = Rad nije napisan ili je plagijat.
2-7% = Rad ne zadovoljava formalne kriterije.
8-13% = Rad zadovoljava formalne kriterije, ali su uočeni veći nedostatci na sadržajnom planu.
14-19% = Rad zadovoljava formalno i sadržajno, ali su uočene veće gramatičke i pravopisne pogreške.
20-25% = Rad zadovoljava formalno i sadržajno, ali su uočene manje gramatičke i pravopisne pogreške.
26-30% = Rad je iscrpan, gramatički i pravopisno točan.
Pismeni ispiti se ocjenjuju na sljedeći način (svaki iznosi 30% konačne ocjene):
do 60 bodova = 0% ocjene
od 61 do 70 bodova = do 21% ocjene
od 71 do 80 bodova = do 24% ocjene
od 81 do 90 bodova = do 27% ocjene
od 91 do 100 bodova = do 30% ocjene
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, pristupiti pismenim ispitima, te pravovremeno predati pismene radove da bi ostvarili pravo na potpis.
Lektira:
http://andromeda.rutgers.edu/~jlynch/Lit/
http://webster.commnet.edu/mla/index.shtml
www.wwnorton.com/nael
www.wwnorton.com/literature
Studenti na kraju semestra ispunjavaju anonimni upitnik i ocjenjuju sadržaje predmeta i uspješnost izvođenja nastave. Uvažavaju se i statistički pokazatelji uspješnosti: prolaznost, prosjek ocjena i zainteresiranost za upis predmeta.