Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Matek, Ljubica | 0 |
0 |
0 |
|
Pataki Šumiga, Jelena | 0 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija da se studenti upoznaju s povijesnim razvojem dominantnih književnih vrsta—s njihovim konvencijama i odlikama—unutar domaćeg ali i kontinentalnog kulturnog, religijskog i političkog okruženja; da studenti postanu svjesni promjena u odnosu prema konceptima autorstva, tekstualnosti i cenzure; da se uspješno koriste elektronskim i tiskanim istraživačkim alatima pri izradi pismenih radova i da razvijaju retoričke vještine.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Predmet se bavi razvojem romana i poezije u britanskoj književnosti 20. stoljeća u kontekstu dvaju dominantnih kulturno-umjetničkih pravaca: modernizma i postmodernizma. Uvrštena su djela najznačajnijih romanopisaca ali poseban naglasak je na razvoju distopije. U poeziji se pak posebna pozornost posvećuje utjecaju mitologije i intertekstualnosti s jedne strane i njihovom potpunom negiranju s druge.
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, zadatak čitanja, analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | razlikovati odlike modernizma i postmodernizma u engleskoj književnosti i kulturi | pismeni ispit |
predavanje, zadatak čitanja, analize primjera | slušanje izlaganja, rasprava | objasniti odlike distopije | kvizovi |
predavanje, zadatak čitanja, analize primjera, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje | usporediti književna djela i kulturno/povijesno okruženje | pismeni ispit, eseji |
predavanje, grupna rasprava | rasprava | prihvatiti etičke norme pri izradi znanstvenih radova | esej |
radionica, rasprava | pisanje eseja | samostalno napisati seminarski rad | esej |
Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Referat
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 1 | 30% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 10% |
Pisani ispit | 1 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Referat | 1 | 30% |
Konačna ocjena sastoji se od rezultata usmenog izlaganja (30%) i pisanog rada (30%) tijekom semestra te završnog pisanog ispita (30%). Preostalih 10% je ocjena nekoliko kraćih kvizova i sudjelovanje u nastavi.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, pristupiti pismenim ispitima, te pravovremeno predati pismene radove da bi ostvarili pravo na potpis.
Obvezna literatura:
Lektira:
Dopunska literatura:
Studenti na kraju semestra ispunjavaju anonimni upitnik i ocjenjuju sadržaje predmeta i uspješnost izvođenja nastave. Uvažavaju se i statistički pokazatelji uspješnosti: prolaznost, prosjek ocjena i zainteresiranost za upis predmeta.