Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Molnar, Draženka | 30 |
0 |
0 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sadržaj ovog kolegija uključuje sljedeće teme:
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
izlaganje sadržaja, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature | objasniti pojam zemljoznanstva i interkulturalnosti | aktivnost studenata u nastavi, pisano izvješće |
izlaganje sadržaja, grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera | sustavno opažanje, analiza literature, rasprava | objasniti važnost i svrhu uvođenja elemenata kulture i civilizacije u nastavi engleskog jezika | aktivnost studenata u nastavi, pisano izvješće |
izlaganje sadržaja, grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera | sustavno opažanje, analiza literature, rasprava | oblikovati stavove prema vlastitoj i stranoj kulturi i civilizaciji | aktivnost studenata u nastavi, pisano izvješće |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | suradnja, aktivno sudjelovanje, sustavno opažanje, primjena naučenoga | primijeniti prikladne teme, metode i postupke u poučavanju kulture i civilizacije | portfolio, samostalno istraživanje |
samostalni istraživački zadatak | izrada portfolija, analiza materijala i izvora literature, primjena naučenoga | objasniti vrste i mogućnosti primjene različitih autentičnih tekstova s područja zemljoznanstva u nastavi engleskog jezika | portfolio, samostalno istraživanje |
samostalni istraživački zadatak | izrada portfolija, analiza materijala i izvora literature, primjena naučenoga | objasniti važnost svrhovitog putovanja i interkulturalnosti | portfolio, samostalno istraživanje |
projektno istraživanje, diskusija | aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, samostalno uporaba literature | izložiti vlastite aktivnosti tijekom nastavnog sata s temama kulture i civilizacije | projektno istraživanje, samostalna prezentacija, pisano izvješće |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Projekt
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 40% |
Kontinuirano praćenje | 0,2 | 10% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Projekt | 1,1 | 50% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(projekt x 0,5) + (kontinuirano provjeravanje x 0,4) + (kontinuirano praćenje x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
projekt – 4
kontinuirano provjeravanje – 4
kontinuirano praćenje – 5
(4 x 0,5) + (4 x 0,4) + (5 x 0,1) = 2 + 1,6 +0,5 = 4,1
Konačna ocjena 4,1 → vrlo dobar (4)
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati, odraditi pripremu i prezentaciju projekta, usmeno izlaganje te pravovremeno predati domaće zadaće da bi ostvarili pravo na potpis. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.