Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Simel Pranjić, Sanja | 15 |
0 |
15 |
Cilj je i zadaća ovoga kolegija osposobiti studente za razumijevanje i prihvaćanje utemeljenosti odgoja i obrazovanja u kulturnim vrijednostima i procesima; razumjeti vanjske i unutarnje utjecaje na formiranje kulture škole. Potaknuti interdisciplinarna istraživanja u pedagogiji i otvorena promatranja odgoja i obrazovanja kao procesa inkulturacije pojedinca.
Studenti bi trebali postići kompetencije znanstvenog analiziranja fenomena kulture; njezinih antropoloških ishodišta i prijelomnica u odgoju, obrazovanju, školi i nastavi. Biti sposobni suvremeno interpretirati i istraživati kulturu u postmodernom, globalizacijskom i multikulturalnom svijetu. Na mikrorazini uočavati i znanstveno-pedagoški proučavati kulturu škole u okviru makrotema i širih društvenih promjena.
Kultura: od etimološkog i univerzalnog poimanja do diferenciranog tumačenja, primjene i istraživanja. Kultura kao povijesno i antropološko stvaralaštvo. Kultura i stil svakodnevnog života. Kultura kao proces razumijevanja među ljudima i proces prenošenja vrijednosti. Kultura škole kao složenost njezina bića; ozračja koje vlada u njoj; načina rada i ophođenja među sudionicima odgojno-obrazovnog procesa; demokratizacije i interkulturalnosti kao prediktora kulturnog pluralizma u školi sve do kulture življenja u svakodnevnici. Sukonstruktivistički pristup kulturi škole u nacionalnom kurikulumu i kompetencijskim ishodima učenja kao cilju postizanja opće kulture učenika
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Pohađanje nastave, Projekt, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Istraživanje | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Projekt | 0 | 0% |
Seminarski rad | 0 | 0% |
Rad studenata na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave.
Prikaz knjige objavljene na stranom jeziku iz područja i sadržaja kolegija.
Pročitane i prikazane dvije knjige na dvama stranim jezicima iz područja dotičnog kolegija. Razgovor o sadržajima knjiga.
Sudjelovanje u istraživanjima. Izrada projekata. Nastupi na stručnim i znanstvenim skupovima u zemlji i(li) inozemstvu. Publiciranje radova u pedagoškoj periodici.