Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tomašić Humer, Jasmina | 30 |
30 |
0 |
Ovladavanje osnovnim statističkim tehnikama važnih za korištenje u obradi rezultata dobivenih psihologijskim mjerenjem i stjecanje vještine za njihovu nepristrasnu interpretaciju.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Koeficijenti korelacije: rang korelacije, Pearsonov r, koeficijent kontingencije, koeficijent zakrivljene korelacije. Upotreba koeficijenta korelacije. Multipla korelacija. Parcijalna korelacija. Uvod u složenu analizu varijance.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, vježbanje zadataka | opisati logiku različitih parametrijskih/neparametrijskih testova | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, vježbanje zadataka | provesti adekvatne parametrijske/neparametrijske testove za rješenje pojedinog problema | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, vježbanje zadataka | interpretirati rezultat provedenih parametrijskih/neparametrijskih testova | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, vježbanje zadataka | razlikovati logiku različitih paramtrijskih/neparametiskjih statističkih postupaka | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, vježbanje zadataka | osvijestiti različitu razinu prikladnosti korištenja različitih paramtrijskih/neparametiskjih statističkih postupaka | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Završni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 2 | 60% |
Pismeni ispit | 1 | 40% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Završni ispit | 1 | 40% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Uvod u psihologijsku statistiku uzimaju se u obzir kontinuirano provjeravanje znanja (provjere u obliku dva kolokvija) te završni ispit (pismeni/usmeni). Kontinuirano provjeravanje znanja ima 60% udjela u konačnoj ocjeni (dva kolokvija, svaki s po 30% udjela u ukupnoj ocjeni) te završni ispit s 40% udjela u konačnoj ocjeni.
Konačna vrijednost ocjene izračunava se prema formuli: 0.3 x 1. kolokvij + 0.3 x 2. kolokvij + 0.4 x završni ispit = ukupni postotak.
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 61% - 70,9% = dovoljan (2), 71% - 80,9% = dobar (3), 81% - 90,9% = vrlo dobar (4), 91% - 100% = izvrstan (5)
Studenti su obavezni pristupiti kolokvijima u dogovoreno vrijeme. Ukoliko student ne pristupi jednom ili dvama kolokvijima ili ne ostvari minimalno 61%, ima priliku za popravni kolokvij u terminima ispitnih rokova, nakon odslušanog kolegija. Popravni kolokvij je kolokvij iz cijelog gradiva. Popravni kolokvij ne služi za popravljanje ocjene iz kolegija i na njega se ne može izaći kako bi se skupili dodatni bodovi i povećala ocjena iz kolegija.
Preduvjet za izlazak na završni ispit je da je student iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvario minimalno 61%.
Studenti su obvezni pohađati 70% nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Pristupanje kolokvijima je obavezno. Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni ispit ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.