Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Marinić, Damir | 15 |
15 |
0 |
Psihologija ima sve dominantniju ulogu u oblikovanju interneta i informacijskih sustava na internetu, zbog čega postoji važnost da se da se studenti psihologije što bolje upoznaju sa svim aspektima psihologije interneta, kako bi mogli kompetentno sudjelovati u timovima koji se bave izgradnjom informacijskih sustava i interneta.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Povijest interneta i uloga psihologije u njegovom razvoju. Internet u psihološkom kontekstu: online identiteti, grupna dinamika na internetu, agresivnost na internetu, međuljudska privlačnost na internetu, spolna i rodna pitanja, psihologija pornografije na internetu, ovisnost o internetu. Socijalne mreže. Metodologija istraživanja putem interneta. Uloga psihologa u izgradnji interneta budućnosti: konstrukcija semantičkih mreža. Kiber-kultura.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, aktivno sudjelovanje | objasniti sadržaj i zadaće psihologije interneta te njezinih načela | pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje | usporediti specifičnosti psihologije interneta i psihologa u različitim vrstama informacijskih sustava i internetske tehnologije | pismeni ispit, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje | objasniti ulogu psihologije u izgradnji internetskih sustava, i istraživanju ponašanja ljudi u virtualnom prostoru | pismeni ispit, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje, suradničko učenje, radionica | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje, analiza literature, rasprava, postavljanje i rješavanje problema, suradnja | prepoznati psihološke aspekte ponašanja i doživljavanja ljudi na internetu | pismeni ispit, seminarski rad, projektni zadaci |
suradničko učenje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obaveza, samostalna uporaba literature | iskazati samostalnost i odgovornost prema sadržaju kolegija i obvezama | seminarski rad, projektni zadaci |
samostalni istraživački zadatak, diskusija, radionica | suradnja, aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature, analiza izvora literature, oblikovanje pismenog rada, primjena naučenog postavljanje i rješavanje problema | provesti psihologijsko istraživanje na internetu | projektni zadaci |
Istraživanje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Istraživanje | 0,65 | 20% |
Pismeni ispit | 1,6 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz provedbe istraživanja s 20% udjela u konačnoj ocjeni, ocjena seminarskog rada s 30% udjela u konačnoj ocjeni, te ocjena iz pismenog ispita sa 50% udjela u konačnoj ocjeni.
Primjer oblikovanja konačne ocjene iz kolegija Psihologija interneta:
Istraživanje – vrlo dobar (4)
Seminarski rad – izvrstan (5)
Pismeni ispit – dobar (3)
Konačna vrijednost izračunava se prema formuli: (4 x 0.2) + (5 x 0.3) + (3 x 0.5) = 0.8 + 1.5 + 1.5 =
3.8 = vrlo dobar (4)
Student ostvaruje pravo izlaska na završni ispit ako tijkom nastave provede istraživanje, te napiše i usmeno izloži seminarski rad temeljen na podacima dobivenim istraživanjem, te ako je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.