Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kurtović, Ana | 26 |
26 |
0 |
|
Vrbešić-Ravlić, Narcisa | 4 |
4 |
0 |
Cilj kolegija je da studenti steknu nužna znanja o komunikaciji, o njezinim verbalnim i neverbalnim aspektima te da kroz vježbe steknu vještine uspješne komunikacije koje su potrebne psihologu u radu s ljudima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnovne definicije, vrste i zakonitosti komunikacijskog procesa. Verbalna i neverbalna komunikacija. Komunikacijske vještine i sposobnosti – empatija, aktivno slušanje. Strategije i vještine rješavanja sukoba. Persuazija. Specifičnosti i problemi u komunikacija kod osoba različite dobi, sposobnosti i psihosocijalnih osobina.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, raprava | sudjelovanje u raspravi | objasniti osnovne značajke komunikacijskog procesa | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, demonstracija, raprava | sudjelovanje u raspravi, usmeno izlaganje | objasniti različite aspekte interpersonalne i intrapersonalne komunikacije | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, demonstracija, vježbe, raprava | istraživanje literature, demonstracija, sudjelovanje u raspravi, refleksija o vlastitom iskustvu, usmeno izlaganje | objasniti karakteristike verbalne i neverbalne komunikacije | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, demonstracija, vježbe, raprava | uvježbavanje, igranje uloga, sudjelovanje u raspravi | koristiti tehnike aktivnog slušanja | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, demonstracija, vježbe, raprava | istraživanje literature, rad na primjeru – analiza sukoba, grupna rasprava, sudjelovanje u raspravi, usmeno izlaganje | opisati karakteristike pojedinih faza sukoba i objasniti čimbenike koji utječu na rješavanje sukoba | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, demonstracija, vježbe, raprava | istraživanje literature, kreiranje vlastitih rješenja, grupni rad, sudjelovanje u raspravi, usmeno izlaganje | koristiti strategije persuazije u skladu s saznanjima o čimbenicima koji utječu na odabir strategije | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
predavanje, demonstracija, raprava | istraživanje literature, sudjelovanje u raspravi, usmeno izlaganje | analizirati specifičnosti komunikacije s osobama različitih sposobnosti i psihosocijalnih karakteristika | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeno izlaganje | 1,5 | 40% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjene se izračunavaju na slijedeći način:
(Izlaganje na nastavi x 0,40) + (Završni pismeni ispit x 0,60).
Primjer izračunavanja ocjene:
Izlaganje na nastavi – 5
završni pismeni ispit – 4.
(5 x 0,40) (4 x 0,60) = 2 + 2,4 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → Vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati i obaviti izlaganje na nastavi barem za ocjenu dovoljan (2)