Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vuletić, Gorka | 15 |
0 |
15 |
Razumjeti osnovne pristupe i teorijsku osnovu u proučavanju kvalitete života. Upoznati neke specifične instrumente procjene kvalitete života i zdravstvenog stanja koji se koriste u populacijskim istraživanjima. Studenti će biti upoznati s najnovijim istraživanjima u svijetu iz područja subjektivne kvalitete života. Tijekom kolegija individualno će definirati temu seminarskog rada i samostalno napraviti pregled odabrane literature iz područja kvalitete života vezane za zdravlje.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Definiranje i razvoj koncepta kvalitete života. Glavni pristupi u proučavanju kvalitete života. Teorijske osnove u psihologijskim istraživanjima kvalitete života. Odrednice subjektivne kvalitete života. Definiranje pojma zdravlja i bolesti. Povezanost zdravstvenog stanja i općeg doživljaja kvalitete života. Utjecaj kroničnih bolesti na subjektivnu kvalitetu života pojedinca. Metode psihologijske procjene subjektivne kvalitete života. Metodologija procjene zdravstvenog stanja na populacijskoj i individualnoj razini.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | analizirati pojam kvalitete života i specifične aspekte kvalitete života pojedinca | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, pretraživanje literature | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | opisati glavne teorije koje objašnjavaju koncept kvalitete života | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, pretraživanje literature | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | poznavati tehnike mjerenja subjektivne i objektivne kvalitete života | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, samostalan rad (primjena upitnika) | primijeniti specifične instrumente za mjerenje kvalitete života | aktivnost na nastavi, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, pretraživanje literature, rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, izlaganje seminarskog rada | prikazati dosadašnja saznanja o povezanosti kvalitete života i zdravlja pojedinca | aktivnost na nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, pretraživanje literature, rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, izlaganje seminarskog rada | identificirati osnovne čimbenike koji utječu na kvalitetu života osoba oštećenog zdravlja | aktivnost na nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, pretraživanje literature, rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, izlaganje seminarskog rada | interpretirati glavne načine očuvanja i unapređenja kvalitete života osoba oštećenog zdravlja | aktivnost na nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 10% |
Pismeni ispit | 1,05 | 60% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 10% |
Usmeno izlaganje | 0,4 | 20% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir: ocjena iz pismenog seminarskog rada 10%, izlaganja na satu koje donosi 20% ocjene, aktivnost na satu 10% ocjene, te provjere znanja u obliku pismenog ispita 60%.
Konačna se ocjena oblikuje iz bodova postignutih u svakoj cjelini na slijedeći način:
(završni pismeni ispit x 0,60) + (usmeno izlaganje x 0,20) + (seminarski rad x 0,10)+(aktivnost na nastavi x 0,10)
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 61% - 70,9% = dovoljan (2), 71% - 80,9% = dobar (3), 81% - 90,9% = vrlo dobar (4), 91% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio prisutan na najmanje 70% održanih nastavnih sati, te predstavio i kritički se osvrnuo na odabrani članak iz područja Kvalitete života odabran iz on-line baza podataka.
Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61% (prolazna ocjena dovoljan).