Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Sablić, Marija | 30 |
0 |
15 |
Upoznati multi-i inter-kulturalizam kao društvene pojave: njihovu genealogiju, postmoderne poticaje, globalizacijske utjecaje, širenja, kontraverze, otpore i perspektive multikulturalne demokracije. Kritičko propitivanje društvenih imlikacija interkulturalizma u obrazovanju.
Studenti trebaju dobiti uvid u predmet, sadržaj i metode rada u području interkulturanog odgoja, obrazovanja i pedagogije.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Teorijska polazišta antropoloških, socioloških, demografskih, kulturoloških i politoloških pristupa multikulturalnim pojavama. Interkulturalizam na tragu postmodernih i globalizacijskih trendova i promjena. Interkulturalizam i identitet (ja – mi – oni) – predrasude, stereotipi, distance: povijesni, nacionalni, vjerski, kulturni, jezični - između pluralizma, izolacije i asimilacije. Odgoj i obrazovanje u multikulturalnim društvima: formalne institucije, mediji, slobodno vrijeme, turizam, poslovne komunikacije i dr. Interkulturalni odgoj kao pluralno razumijevanje, uvažavanje, snošljivost, prijateljstvo, mir i građansko pravo. Interkulturalno obrazovanje i komunikacija u konfliktnim i asimetričnim odnosima. Interkulturalna harmonizacija europskog obrazovanja. Interkulturalna pedagogija kao odgojno-obrazovna teorija i koncept transkulturalne pedagogije. Interkulturalna stanja i perspektive hrvatskog školstva. Interkulturalni kurikulum kao strategija obrazovne prakse: metodologija i struktura. Novi profil učitelja: interkulturalni medijator i socijalni integrator.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti predmet, sadržaj, metodologiju istraživanja i metode rada u području interkulturalnog odgoja i obrazovanja i interkulturalnoj pedagogiji | aktivnost na nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti multikulturalizam kao društveno-strukturnu pojavu i interkulturalne odnose kao praksu odgoja za demokratska i građanska prava | aktivnost na nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | povezati postmoderne, globalizacijske i demokratske procese (i praksu) s potrebom odgoja, obrazovanja i socijalizacije djece i mladih za suživot u suvremenom društvu | aktivnost na nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
seminarsko izlaganje, rasprava | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, samostalna uporaba literature | iskazati samostalnost, kolegijalnost i odgovornost prema sadržaju kolegija i obvezama | seminarski rad, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 2 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjene se izračunavaju na sljedeći način:
(seminarski rad x 0,4) + (ispit x 0,6).
Primjer izračunavanja ocjene:
aktivnost na nastavi - 4
seminarski rad – 4
završni pismeni ispit – 3.
(4 x 0,1) + (4 x 0,4) + (3 x 0,6) = 0,4 + 1,6 + 1,8 = 3,8
Konačna ocjena 3,8 → Vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati i obavljati aktivnosti zadane na nastavi te napisati i izložiti seminarski rad barem za ocjenu dovoljan (2).
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti.