Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pon, Leonard | 0 |
0 |
30 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Uvažavajući osnovna načela poučavanja gramatike, pristupe poučavanju gramatičkih struktura, te vrste zadataka za uvježbavanje gramatičkih struktura, studenti u skupinama i individualno izrađuju, prezentiraju i komentiraju nastavne pripreme za sate obrade, uvježbavanja, utvrđivanja i ponavljanja odabranih gramatičkih struktura. Poseban se naglasak stavlja na osvješćivanje studenata o prikladnosti određenih načina obrade i uvježbavanja gramatičkih struktura, a s obzirom na dobnu skupinu učenika i razinu znanja učenika. Studenti se također upoznaju s ciljevima zadataka, prednostima i nedostatcima, te načinom izrade raznih vrsta gramatičkih zadataka za uvježbavanje (osobito s izradom komunikacijskih zadataka, kontekstualiziranih zadataka, zadataka za podizanje gramatičke svjesnosti kod učenika, kreativnih zadataka i slično), i za ispitivanje sposobnosti uporabe gramatičkih znanja i sposobnosti u raznim vrstama komunikacijskih situacija kao i načinima njihova vrjednovanja. U kolegiju se raspravlja i o načinima analize i ispravljanja gramatičkih pogrješaka učenika u pismenim i govorenim oblicima jezičnih aktivnosti.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
suradničko učenje, radionica | suradnja, aktivno sudjelovanje | primijeniti odgovarajući pristup u obradi određene gramatičke strukture | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, analiza materijala, samostalni rad studenata | izrada projekta, primjena naučenoga | izraditi različite vrste zadataka za uvježbavanje gramatičkih struktura | aktivnost studenata u nastavi, praktični rad studenta |
radionica | izrada projekta, primjena naučenoga | izraditi zadatke za ispitivanje gramatičkih znanja i sposobnosti | praktični rad studenta |
radionica | izrada projekta, primjena naučenoga | vrednovati zadatke za ispitivanje gramatičkih znanja i sposobnosti na odgovarajući način | praktični rad studenta |
predavanje, rasprava, analiza | slušanje izlaganje, analiza radova, primjena naučenoga | analizirati učeničke gramatičke pogrješke | aktivnost studenata u nastavi |
rasprava, analiza, prikaz slučaja | izrada i analiza priprave nastavnog sata | samostalno pripremiti sat tj. dijelove sata gramatike u nastavi njemačkog jezika | pisana priprava |
rasprava, analiza, prikaz slučaja | održavanje dijela nastavnog sata | održati sat tj. dio sata gramatike u nastavi njemačkog jezika | održavanje dijela nastavnog sata gramatike |
Pohađanje nastave, Praktični rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Praktični rad | 2,25 | 100% |
Konačna se ocjena utvrđuje na temelju uspjeha ostvarenog izradom (praktičnih) zadaća. Izradom svih zadaća može se ostvariti ukupno 100 bodova, a konačna se ocjena dodjeljuje prema sljedećoj skali: izvrstan (5): 90 – 100 bodova; vrlo dobar (4): 80 – 89 bodova; dobar (3): 70 – 79 bodova; dovoljan (2): 60 – 69 bodova.
Uvjet za dobivanje potpisa je nazočnost studenta na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Studentska anketa i praćenje uspješnosti studenata.