Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Etter, Iris | 0 |
0 |
30 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
OKVIRNI SADRŽAJI KOLEGIJA:
Mediji u nastavi stranih jezika igraju važnu ulogu, a njihovo pravilno korištenje zauzima važno mjesto pri izobrazbi budućih nastavnika. Studenti će se upoznati s povijesnim pregledom upotrebe medija i njihovim utjecajem na razvoj komunikacijske kompetencije učenika, te sa vrstom i ulogom suvremenih medija (auditivnih, vizualnih i audiovizualnih) u unapređenju nastave stranih jezika. Kroz vježbe i seminare dobit će saznanja o tehnikama, postupcima, vježbama i oblicima rada s medijima s obzirom na različitu dob i jezičnu razinu učenika. Poseban će se naglasak staviti na upotrebu računala i intereta u nastavi stranih jezika. te na prednosti i nedostatke rada s računalima. Studenti će evaluirati internetske stranice i računalne programe za učenje i poučavanje njemačkog jezika.
Kroz vlastitu kreativnost studenti će dodatno osmišljavati različite aktivnosti i vježbe za odgovarajuće medije, način njihove integracije u nastavu njemačkog jezika, te analizirati njihovu učinkovitost.
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje | objasniti vrste i mogućnosti primjene različitih medija u nastavi njemačkog jezika | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza pročitane literature, sustavno opažanje i zaključivanje | izabrati prikladne metode i postupke vezanih za uporabu medija s obzirom na ciljeve nastavnog sata, dob i razinu učenika | aktivnosti studenata u nastavi |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni rad | sustavno opažanje i zaključivanje | vrednovati različite računalne programe i internetske stranice za učenike i nastavnike stranih jezika | aktivnosti studenata u nastavi, seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni rad | sustavno opažanje i zaključivanje | samostalno izraditi aktivnosti za rad s pojedinim vrstama medija | seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni rad | sustavno opažanje i zaključivanje | objasniti vrste i mogućnosti primjene različitih medija u nastavi njemačkog jezika | aktivnosti studenata u nastavi, seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 1,5 | 50% |
Usmeno izlaganje | 0,45 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz aktivnosti na nastavi, ocjena iz usmenog izlaganja i ocjena iz seminarskoga rada: 30% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnost na nastavi, odnosno izvršavanje postavljenih zadatka, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada
Aktivnost u nastavi = 3; Usmeno izlaganje = 5; Seminarski rad = 4;
Izračun ukupne ocjene = 3 x 0,2 + 5 x 0,3 + 4 x 0,5 = 4,1. Konačna ocjena iznosi vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis ako bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.