| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
| NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Spier, David | 0 |
0 |
30 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
OKVIRNI SADRŽAJI KOLEGIJA:
Mediji u nastavi stranih jezika igraju važnu ulogu, a njihovo pravilno korištenje zauzima važno mjesto pri izobrazbi budućih nastavnika. Studenti će se upoznati s povijesnim pregledom upotrebe medija i njihovim utjecajem na razvoj komunikacijske kompetencije učenika, te sa vrstom i ulogom suvremenih medija (auditivnih, vizualnih i audiovizualnih) u unapređenju nastave stranih jezika. Kroz vježbe i seminare dobit će saznanja o tehnikama, postupcima, vježbama i oblicima rada s medijima s obzirom na različitu dob i jezičnu razinu učenika. Poseban će se naglasak staviti na upotrebu računala i intereta u nastavi stranih jezika. te na prednosti i nedostatke rada s računalima. Studenti će evaluirati internetske stranice i računalne programe za učenje i poučavanje njemačkog jezika.
Kroz vlastitu kreativnost studenti će dodatno osmišljavati različite aktivnosti i vježbe za odgovarajuće medije, način njihove integracije u nastavu njemačkog jezika, te analizirati njihovu učinkovitost.
seminari i radionice
| NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
| suradničko učenje, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje | objasniti vrste i mogućnosti primjene različitih medija u nastavi njemačkog jezika | aktivnosti studenata u nastavi |
| suradničko učenje, grupna rasprava | analiza pročitane literature, sustavno opažanje i zaključivanje | izabrati prikladne metode i postupke vezanih za uporabu medija s obzirom na ciljeve nastavnog sata, dob i razinu učenika | aktivnosti studenata u nastavi |
| suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni rad | sustavno opažanje i zaključivanje | vrednovati različite računalne programe i internetske stranice za učenike i nastavnike stranih jezika | aktivnosti studenata u nastavi, seminarski rad |
| suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni rad | sustavno opažanje i zaključivanje | samostalno izraditi aktivnosti za rad s pojedinim vrstama medija | seminarski rad |
| suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni rad | sustavno opažanje i zaključivanje | objasniti vrste i mogućnosti primjene različitih medija u nastavi njemačkog jezika | aktivnosti studenata u nastavi, seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeno izlaganje
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,3 | 20% |
| Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
| Seminarski rad | 1,5 | 50% |
| Usmeno izlaganje | 0,45 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir sljedeće: aktivnost u nastavi - 20% i kontinuirana provjera znanja (pisani i usmeni zadatci - 4 zadatka) - 80%.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Aktivnost u nastavi = 3; Usmeno izlaganje = 5; Seminarski rad = 4;
Izračun ukupne ocjene = 3 x 0,2 + 5 x 0,3 + 4 x 0,5 = 4,1. Konačna ocjena iznosi vrlo dobar (4).
Pohađanje nastave (minimalno 70 % od ukupnog broja sati), aktivno sudjelovanje u nastavi (vlastiti prinos raspravi, izvršavanje postavljenih zadataka).
Brand, T. von, Lehmann, A., Röwert, R., Tanejew, S., Koebe, K. (2021): Digital Deutsch unterrichten: Grundlagen, Impulse, Perspektiven (1. Auflage). Hannover: Klett, Kallmeyer.
Petko, D. (2020). Einführung in die Mediendidaktik: Lehren und Lernen mit digitalen Medien (2. Auflage).Basel: Beltz.
Wampfler, P. (2017): Digitaler Deutschunterricht: neue Medien produktiv einsetzen. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht.
Materijal koji lektor daje studentima na početku i/ili tijekom semestra (autentični tekstovi i izvaci iz knjiga, dnevnih novina i časopisa, s interneta i dr. medija te vježbe)
Prexl, L.. (2019): Mit digitalen Quellen arbeiten: Richtig zitieren aus Datenbanken, E-Books, YouTube & Co. (3. Auflage). Paderborn: Ferdinand Schöningh.
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.