Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jozić, Ivana | 15 |
0 |
15 |
Osvijestiti studente o značaju neverbalnih znakova u međuljudskoj komunikaciji i o činjenici da osim jezika kao osnovnog medija ljudske komunikacije govornici pod određenim uvjetima svoje komunikativne ciljeve ostvaruju i upotrebom nejezičnih sredstava izraza; osposobiti studente za samostalne analize funkcioniranja multimedijalnih znakova u totalitetu komunikativnog čina.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Znakovi kao predmet semiologije; strukturalističke definicije znaka; klasifikacije znakova; pragmatički pristup znakovima kao sredstvima izraza: funkcije jezičnih i nejezičnih sredstava izraza koja se u komunikativnom činu pojavljuju simultano (total speech act) ili jedna umjesto drugih, intendiranost, konvencionalnost i uvjeti upotrebe nejezičnih sredstava izraza kao središnja pitanja pragmatičke semiologije, egzemplarne eksplikacije uvjeta pod kojima određeni nejezični činovi (npr. geste) ili znakovi (npr. izraz lica) mogu značiti isto što i odgovarajući jezični izrazi, egzemplarne eksplikacije repertoara komunikativnih značenja koja pod određenim uvjetima može imati određeni nejezični čin ili znak.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, rasprava, slušanje seminarskog izlaganja, rasprava, zaključivanje, aktivno sudjelovanje | opisati vrste znakova | aktivnost studenata u nastavi, izlaganje seminarskog rada, pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, rasprava, slušanje seminarskog izlaganja, rasprava, zaključivanje, aktivno sudjelovanje | prepoznati paradigmatsku i sintagmatsku razinu znaka u konkretnom jezičnom materijalu | aktivnost studenata u nastavi, izlaganje seminarskog rada, pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje predavanja, rasprava, slušanje seminarskog izlaganja, rasprava, zaključivanje, aktivno sudjelovanje | prepoznati denotacijski i konotacijski karakter znaka u konkretnom jezičnom materijalu | aktivnost studenata u nastavi, izlaganje seminarskog rada, pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | slušanje predavanja, rasprava, slušanje seminarskog izlaganja, rasprava, zaključivanje, aktivno sudjelovanje | opisati KODove i načine obraćanja unutar određene jezične zajednice i njihove društvene semiotičke implikacije | aktivnost studenata u nastavi, izlaganje seminarskog rada, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje predavanja, rasprava, slušanje seminarskog izlaganja, rasprava, zaključivanje, aktivno sudjelovanje | opisati elemente koji tvore intertekstualni okvir u zadanoj semiotičkoj pojavnosti | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje predavanja, rasprava, slušanje seminarskog izlaganja, rasprava, zaključivanje, aktivno sudjelovanje | koristiti odgovarajuću terminologiju prilikom opisa semiotičkih pojavnosti u konkretnom jezičnom materijalu | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje | slušanje predavanja, rasprava, slušanje seminarskog izlaganja, rasprava, zaključivanje, aktivno sudjelovanje | kritički prosuđivati semiotičke pojavnosti u zadanom kontekstu | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 1,25 | 70% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,75 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na jednopredmetnom i dvopredmetnom studiju uzimaju se u obzir ocjena iz usmene prezentacije seminara i ocjena iz završnog pismenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminara, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Primjer oblikovanja konačne ocjene za studente na jednopredmetnom i dvopredmetnom studiju
Student je ostvario ocjenu 4 iz seminara i 3 iz završnog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (sem. x 0,3) + (isp. x 0,7).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako:
(4 x 0,3) + (3 x 0,7) = 1,2 + 2,1 = 3,3 = 3.
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila dobar (3).
Studenti na jednopredmetnom i dvopredmetnom studiju ostvaruju pravo na potpis i pravo izlaska na završni pismeni ispit ako ispune dva uvjeta: (1) tijekom nastave pripremili su i usmeno prezentirali seminar i (2) bili su nazočni na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Povratna informacija od studenata (ankete, individualne konzultacije, grupne diskusije).