Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g., 2.g., 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Brdar, Mario | 15 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija senzibiliziranje studenata za različite tipove informacija u rječnicima, odnosno njihovo obučavanje za efikasnije služenje rječnicima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
U okviru kolegija razmatra se struktura leksikografskih priručnika engleskog jezika te vrste i organizacija različitih tipova informacija sadržanih u njima. Daje se pregled najvažnijih vrsta rječnika s obzirom na broj uključenih jezika, medij, lematsku jedinicu, namjenu, opseg leksika te ciljnu skupinu korisnika. Neka od pitanja koja se kritički razmatraju su: makrostruktura i mikrostruktura rječnika, izbor i organizacija lema, rječnička definicija, leksikografski metajezik, informacije o pravopisu, izgovoru, leksičkoj stratifikaciji, gramatički aspekti u leksikografiji, leksičke kombinacije, figurativni jezik u rječniku.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja analiza literature rasprava |
razlikovati elemente makrostrukture i mikrostrukture rječnika prepoznati leksikografske metode koje se koriste za prikazivanje pojedinih tipova obavijesti |
aktivnost studenata u nastavi testovi pismeni ispit usmeni ispit |
seminarsko izlaganje zadatak čitanja i analize primjera |
sustavno opažanje slušanje izlaganja analiza literature |
izdvojiti prednosti i nedostatke razičitih načina prikaza pojedinih tipova informacija u engleskim rječnicima razlikovati pojedine tipove rječnika ciljano odabrati određene leksikografske informacije. |
seminarski rad prezentacija |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 2,5 | 100% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Konačna se ocjena temelji na ocjenama iz 3 pismena testa tijekom semestra ili uobičajenom ispitu nakon odslušanog predmeta.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Test 1 – 33%
Test 2 – 34%
Test 3 – 33%
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 70 ocjenskih bodova ili 50% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 70% - 77% = dovoljan (2), 78% - 85% = dobar (3), 86% - 93% = vrlo dobar (4), 94% - 100% = izvrstan (5).
Studenti koji ne ostvare prag od 70% na kolokvijima moraju pristupiti završnom ispitu koji obuhvaća gradivo cijelog kolegija.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati da bi ostvarili pravo na potpis.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta