Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Oklopčić, Biljana | 0 |
0 |
0 |
|
Prtenjača, Zvonimir | 0 |
0 |
45 |
|
Markasović, Valentina | 0 |
0 |
45 |
Cilj je kolegija upoznati studentice i studente s temeljnim konvencijama i odlikama pojedinih književnih vrsta, s književno-kritičkim pojmovima te s čitateljskim strategijama potrebnim za znanstvenu analizu književnog djela. Kolegij će omogućiti studenticama i studentima razviti vještine i navike profesionalnih čitatelja te im pomoći koristiti te vještine u izradi pisanih radova.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Kolegij proučava osobine triju dominantnih književnih vrsta (proze, poezije i drame), različite čitateljske strategije (od formalizma do postkolonijalizma), interpretaciju književnih djela te metode pisane analize književnih djela. Analiza strukturnih elemenata proze – različiti oblici radnje, likovi, mjesto i vrijeme radnje, kulturni i povijesni kontekst, uloga i vrste pripovjedača, različiti oblici pripovijedanja (alegorija, simboli, ironija) – provodi se na većem broju pripovijedaka. Pripovijetka zauzima važno mjesto u anglo-američkoj književnoj tradiciji te je istodobno mikrokozmička preslika romana. Analiza druge dominantne književne vrste – poezije, utemeljena je na proučavanju njezine prirode, strukturnih elemenata, pjesničkih figura, oblika pjesničkog izričaja i različitih pjesničkih formi. U trećem dijelu kolegija analiziraju se strukturni elementi drame s posebnim naglaskom na razvoju, konvencijama i osobinama tragedije.
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
izlaganje seminarska nastava |
slušanje izlaganja čitanje i analiza literature pisanje rasprava sustavno opažanje i zaključivanje |
razlikovati dominantne književne vrste i čitateljske strategije te njihove strukturne elemente, konvencije i odlike | pismeni ispiti aktivnost studenata u nastavi |
izlaganje seminarska nastava |
slušanje izlaganja čitanje i analiza literature pisanje rasprava |
definirati osnovne književno-znanstvene pojmove i kategorije | pismeni ispiti aktivnost studenata u nastavi |
seminarska nastava grupna rasprava |
čitanje i analiza literature pisanje rasprava sustavno opažanje i zaključivanje |
demonstrirati sposobnosti književno-kritičkog promišljanja i interpretacije pročitanih književnih djela | pismeni ispiti pismeni rad kvizovi aktivnost studenata u nastavi |
seminarska nastava grupna rasprava |
čitanje i analiza literature pisanje rasprava sustavno opažanje i zaključivanje |
primijeniti pojedine čitateljske strategije u pisanoj i usmenoj analizi književnih djela | pismeni ispiti pismeni rad kvizovi aktivnost studenata u nastavi |
seminarska nastava grupna rasprava |
pisanje rasprava |
promicati načela rasne/etničke ravnopravnosti i jednakosti spolova | pismeni ispiti pismeni rad aktivnost studenata u nastavi |
seminarska nastava | čitanje i analiza literature pisanje |
provoditi etička načela pri izradi pisanih radova | pismeni ispiti pismeni rad |
seminarska nastava grupna rasprava |
slušanje izlaganja čitanje i analiza literature pisanje rasprava sustavno opažanje i zaključivanje |
razviti vještine i navike kritičkog čitatelja | pismeni ispiti pismeni rad aktivnost studenata u nastavi |
Aktivnost u nastavi, Esej, Kontinuirana provjera znanja, Kvizovi, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,2 | 5% |
Esej | 0,5 | 30% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 60% |
Kvizovi | 0,22 | 5% |
Pohađanje nastave | 1,08 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student/ica može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
Za prolaznu ocjenu student/ica treba ostvariti minimalno 60% ocjene iz svih elemenata praćenja i provjeravanja.
Po elementima vrednovanja to znači da student/ica može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova:
Kontinuirano provjeravanje znanja (2 kolokvija) – 60 bodova
Esej – 30 bodova
Kontinuirano praćenje (kvizovi) – 5 bodova
Aktivnost u nastavi – 5 bodova
Skala ocjenjivanja je sljedeća:
0-59,9 bodova – 1
60 – 69,9 bodova – 2
70 – 79,9 bodova – 3
80 – 89,9 bodova – 4
90 – 100 bodova – 5
Studenti koji ne ostvare prag od 60% moraju pristupiti završnom, pisanom i usmenom, ispitu koji obuhvaća gradivo cijelog kolegija.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, pristupiti kolokvijima, pisati kvizove i sudjelovati u nastavi te pravovremeno predati esej da bi ostvarili pravo na potpis.
Prepisivanje tijekom kolokvija/kviza kažnjava se oduzimanjem kolokvija/kviza bez mogućnosti ponovnog pisanja i za taj kolokvij/kviz student/ica dobiva ocjenu 0%. Isto pravilo vrijedi i za prepisani esej.