Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Sablić, Marija | 30 |
0 |
30 |
Upoznati različite teorije i na njima zasnovane koncepcije škole, osnovni pojmovi vezani uz školu, kritika i perspektiva škole, proces mijenjanja škole.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Teorije škole, povijesni nastanak i razvoj škole, školstvo u suvremenom društvu, kritika škole. Vrste škola. Odgojno-obrazovni proces. Subjekti odgojno-obrazovnog procesa, organizacija odgojno-obrazovnog procesa. Školski prostor i oprema. Školska zgrada, okoliš škole. Školska higijena. Školske svečanosti i rituali. Suradnja škole i obitelji. Rukovođenje školom.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | definirati teorije škole i imenovati različite vrste škola | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | opisati odgojno-obrazovni proces u školskim institucijama s aspekta povijesti školstva | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | dramska prezentacija, dijaloška metoda, simulacija, sustavno opažanje | usporediti usmene i pismene raspravu o različitim odgojno-obrazovnim modelima | seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
suradničko učenje, radionica, seminarsko izlaganje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature | analizirati školsku arhitekturu i namještaj u didaktičko–metodičkoj organizaciji nastave | samostalno istraživanje/projektna aktivnost |
grupna rasprava i analiza video-materijala/ pedagoške dokumentacije | suradnja, aktivno sudjelovanje | klasificirati različite pojedinačne aktivnosti škole u logičke cjeline/kategorije | aktivnost studenata u nastavi |
samostalni istraživački zadatak | odgovorno izvršavanje obveza, samostalna uporaba literature | vrednovati ulogu školske okoline u općoj pedagogizaciji škole | prezentacija rada, usmeni i pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni/usmeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 15% |
Pismeni/usmeni ispit | 2,1 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,9 | 25% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminara i ocjena iz završnog pismenog ispita: 15% konačne ocjene čini ocjena iz seminara, a 60% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70 % održanih nastavnih sati. Ako student ima 5 ili više izostanaka (jedan izostanak iznosi 2 nastavna sata), neće dobiti potpis, kao ni ukoliko ukupno ostvari manje od 40% ocjene. Prepisivanje tijekom ispita kažnjava se oduzimanjem ispita bez mogućnosti ponovnog pisanja i za taj ispit student dobiva ocjenu 0%.
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti.