Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kakuk Fridl, Sara | 15 |
0 |
0 |
|
Simel Pranjić, Sanja | 0 |
0 |
15 |
Osposobljavanje studenata za osnovne spoznaje o važnosti domskog odgoja, njegovog utemeljenja, osnovnih pojmovno-kategorijalnih određenja i neposrednog odgojnog djelovanja u praksi putem samostalnog i kritičkog proučavanja literature, razgovora i rasprava na predavanjima i seminarima. Ostvarivanje sadržaja i ishoda učenja kolegija omogućit će cjelovit i sistematiziran uvid u temeljne odrednice domske pedagogije u okviru konteksta institucionalnog odgoja i obrazovanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnove domskog odgoja, povijesni razvoj i suvremena određenja
Domska pedagogija: cilj, zadatci, predmet i područje istraživanja.
Vrste domova: dječji, učenički, specijalni, odgojni... pojmovna određenja i mjesto u odgojno-obrazovnom sustavu.
Oblici i sadržaji odgojno-obrazovnog rada u domovima.
Organizacija domskog odgoja i upravljanje domom
Upoznavanje, praćenje i vrednovanje odgojnog rada u domu.
Temeljne vještine, znanja i funkcije domskog odgajatelja; metodika odgojnog rada.
Domski kurikulum
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 . Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Usporediti posebnosti domskog odgoja i temeljnih znanja, vještina i sposobnosti domskih pedagoga te različitih domskih ustanova; | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Usporediti različite vrste i oblike institucionalnog odgoja i srodnih pedagoških kompetencija | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Primjenjivati metodičke postupke domskog odgoja u praktičnom radu | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Iskazatii odgovornost, snalaženje i samostalnost u pedagoškom radu | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Analizirati položaj domske pedagogije u sustavu pedagogijskih disciplina | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, seminarska aktivnost | Primjenjivati pedagoška znanja iz područja domskog odgoja u radu | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,15 | 0% |
Pismeni ispit | 0,6 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Projekt | 0,15 | 0% |
Usmeni ispit | 0,35 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi, seminarski rad i pismeni/usmeni ispit: 10% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti na nastavi, 20% ocjene je kvaliteta seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog/usmenog ispita.
Aktivno i redovito sudjelovanje na nastavi. Izrada samostalnih praktičnih istraživačkih zadataka.
Studentska anketa, redovite konzultacije. Mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave.