Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Livazović, Goran | 30 |
0 |
0 |
|
Spasenovski, Nemanja | 0 |
0 |
15 |
Upoznati pedagoške aspekte i implikacije slobodnog vremena kao društvene pojave; teorijske pristupe i interpretacije slobodnog vremena; njegova mjesta u sustavu odgoja i obrazovanja te predmetnu strukturu ove discipline. Metodički uputiti studente u konkretizaciju praktičnih aktivnosti u slobodnom vremenu.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Slobodno vrijeme kao pojava: društveni, gospodarski i kulturni aspekti. Interdisciplinarni pristup interpretaciji slobodnog vremena. Slobodno vrijeme i kultura mladih: stilovi, mjesta i načini provođenja. Struktura, sadržaj i mjesta provođenja slobodnog vremena djece, mladih, odraslih i ostarjelih – pedagoške implikacije. Slobodno vrijeme kao sustav otvorene socijalne i kulturne komunikacije. Izvanškolske i izvannastavne aktivnosti u slobodnom vremenu učenika. Turizam i slobodno vrijeme: učiti putujući. Pedagogija slobodnog vremena kao znanstvena disciplina: predmet, metodologija, sadržaji i metodika praktičnog djelovanja.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, seminarska nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, aktivno sudjelovanje | identificirati osnovne pojmove pedagogije slobodnog vremena | aktivnost studenata u nastavi, samostalno istraživanje pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarska nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | obrazložiti povijesni razvoj pedagogije slobodnog vremena kao znanstvene discipline | aktivnost studenata u nastavi, samostalno istraživanje pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarska nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, aktivno sudjelovanje | opisati osnovne teorijske pravce utemeljenja pedagogije slobodnog vremena | aktivnost studenata u nastavi, samostalno istraživanje pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarska nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, aktivno sudjelovanje | objasniti važnost odnosa kvalitetnog provođenja slobodnog vremena i prevencije poremećaja u ponašanju i antisocijalnih oblika ponašanja | aktivnost studenata u nastavi, samostalno istraživanje pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarska nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, aktivno sudjelovanje | shvatiti važnost odnosa provođenja slobodnog vremena i razvoja znanja, vještina i sposobnosti s ciljem veće kvalitete društvenog života pojedinca | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, seminarska nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, aktivno sudjelovanje | osmisliti programe kvalitetne provedbe slobodnog vremena | aktivnost studenata u nastavi, samostalno istraživanje, pismeni ispit, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pismeni/usmeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 10% |
Pismeni ispit | 1,5 | 50% |
Pismeni/usmeni ispit | 2 | 70% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Projekt | 0,5 | 10% |
Usmeni ispit | 1 | 30% |
Student može postići maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(pismeni ispit x 0,5) + (usmeni ispit x 0,3) + (samostalni istraživački projekt x 0,1) + (aktivnost u nastavi x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
pismeni ispit – 4
usmeni ispit - 4
samostalni istraživački rad – 5
aktivnost u nastavi - 5
(4 x 0,5) + (4 x 0,3) + (5 x 0,1) + (5x 0,1) = 2 + 1,2 + 0,5 + 0,5 = 4,2
Konačna ocjena 4,2 → vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni aktivno pohađati nastavu te izraditi samostalni istraživački rad minimalno za pozitivnu ocjenu.
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti.