Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bognar, Branko | 30 |
0 |
0 |
|
Filipov, Mia | 0 |
60 |
0 |
Usvajanje znanja o metodologijskim pristupima u istraživanju odgoja i obrazovanja.
Razvijanje sposobnosti kritičkog promišljanja teorije i prakse istraživanja.
Razvijanje sposobnosti korištenja literature u elaboraciji i provedbi istraživanja odabranih problema.
Stjecanje sposobnosti komunikacijske prikladnosti i suradnje.
Usvajanje i primjena etičkih načela u istraživanju odgoja i obrazovanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Pristupi istraživanju pedagoških fenomena. Značaj istraživanja odgoja i obrazovanja. Metode, postupci i instrumenti pedagogijskih istraživanja. Mjerenja i mjerne ljestvice. Eksperiment i osnovni eksperimentalni nacrti. Postupci prikupljanja i obrade podataka. Analiza i interpretacija empirijskih podataka. Provedba pedagogijskih istraživanja. Izvješće o istraživanju. Etički kodeks o istraživanju s djecom.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature, grupna rasprava. | Slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, razgovor (dijaloška metoda). | Interpretirati metodologijsku terminologiju i suvremene istraživačke paradigme; | Usmeni ispit, aktivnost studenata na nastavi. |
Predavanje, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature, rad na tekstu. | Slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga, simulacija, oblikovanje projekta istraživanja. | Argumentirati problem istraživanja; | Projekt istraživanja, aktivnost studenata na nastavi, usmeni ispit. |
Projektno istraživanje, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature, rad na tekstu. | Simulacija, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga, oblikovanje projekta istraživanja, samostalna uporaba literature. | Odabrati literaturu u izradi projekta istraživanja; | Projekt istraživanja. |
Predavanje, projektno istraživanje, samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, suradničko učenje. | Slušanje izlaganja, oblikovanje projekta istraživanja, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, aktivno sudjelovanje na nastavi, rasprava, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga, pismeno izražavanje, prezentacija naučenoga. | Prezentirati usmeno i pismeno informacije; | Projekt istraživanja, usmeni ispit. |
Projektno istraživanje, samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje projekta istraživanja. | Iskazati kolegijalnost i odgovornost tijekom suradnje u timskom i individualnom radu na projektu istraživanja. | Projekt istraživanja. |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,2 | 0% |
Istraživanje | 0,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 2,2 | 0% |
Usmeni ispit | 0,8 | 0% |
Uz aktivnost na nastavi, u oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzirizvješće o istraživanju i usmeni ispit: 50% konačne ocjene čini ocjena iz izvješća o istraživanju, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz usmenog ispita.
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u nastavi, provesti istraživanje i napisati izvješće o istraživanju te pristupiti usmenom ispitu.
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti.
S