Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Križanić, Valerija | 15 |
15 |
15 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
seminari i radionice, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
usmeno izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature, dijaloška metoda, opažanje i analiza primjera (vježba u okviru domaće zadaće) | razaznati univerzalnosti i specifičnosti u različitim pristupima definiciji subjektivne dobrobiti | kolokvij (esej), usmeni ispit, analiza vježbe u okviru domaće zadaće |
usmeno izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature | argumentirati korisnost pojedinih metoda u istraživanjima subjektivne dobrobiti | aktivnost studenata na nastavi, kolokvij (esej), usmeni ispit |
usmeno izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature | analizirati doprinos različitih čimbenika osjećaju sreće | aktivnost studenata na nastavi, kolokvij (esej), usmeni ispit |
upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature | samostalna uporaba literature | imenovati biološke korelate komponenata subjektivne dobrobiti | usmeni ispit |
usmeno izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature | obrazložiti različite mehanizme djelovanja društvenog konteksta na subjektivnu dobrobit | aktivnost studenata na nastavi, kolokvij (esej), usmeni ispit |
radionica | analiza literature, dijaloška metoda, izrada projekta (primjena naučenoga), suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno, izvršavanje obveza, rasprava | predložiti konstruktivne strategije za uvježbavanje neke od vještina samoregulacije subjektivne dobrobiti | projektna aktivnost–prezentacija radionice (pismeno i provedbom na nastavi), aktivnost studenata na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Kolokvij, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 50% |
Kolokvij | 0,5 | 25% |
Usmeni ispit | 0,5 | 25% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz kolokvija, aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka te usmenog ispita: 25 % konačne ocjene čini ocjena iz kolokvija, 50 % konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka, a 25% konačne ocjene čini ocjena iz usmenog ispita.
Student je ostvario ocjenu 3 iz kolokvija, ocjenu 5 iz aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka i ocjenu 4 iz usmenog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (kolokvij x 0,25) + (aktivnosti u realizaciji nastavnih zadataka x 0,5) + (usmeni ispit x 0,25)
U navedenom primjeru, ukupna ocjena se računa na sljedeći način: (3 x 0,25) + (5 x 0,5) + (4 x 0,25) = 0,75 + 2,5 + 1,0 = 4,25
Konačna ocjena u ovom primjeru bi bila vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako ispuni sljedeće uvjete:
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:
Kontinuirano praćenje uradaka na nastavnim zadatcima, redovite konzultacije, mentorsko-savjetodavni i praktični rad sa studentima tijekom održavanja nastave, na temelju uočenog kroz kontinuirano praćenje napredovanja studenata. Povratne informacije studenata prikupljaju se redovito tijekom semestra te na temelju njih tijekom nastavnog procesa po potrebi pojedini elementi nastavnog rada prilagođavaju iskazanim potrebama studenata. Razina ostvarenih ishoda na temelju uradaka na kolokviju i usmenom ispitu; studentska anketa.
Razina ostvarenih ishoda učenja utvrđivat će se vrjednovanjem studentskih uradaka na kolokviju te uspjehom na usmenom ispitu.
Zadovoljstvo studenata pratit će se anonimnim evaluacijama na kraju semestra.