Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Krupić, Dino | 0 |
0 |
0 |
|
Kantor, Ena | 0 |
30 |
30 |
Upoznati studente s mogućnostima korištenja informatičke tehnologije u znanstvenoj i primijenjenoj psihologiji. Osposobiti polaznike za samostalno pretraživanje izvora znanstvenih informacija, te izbor prikladne programske podrške.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Primjena računala u psihodijagnostici: mogućnosti zadavanja podražaja; kompjutersko adaptivno testiranje (CAT); Anketiranje putem računala, CATI sustav, primjena informatičke tehnologije pri provođenju ankete; Pretraživanje baza podataka putem računala; Primjena računala u edukaciji i nastavi, programirano učenje pomoću računala, sustavi za učenje na daljinu, multimedijska prezentacija; Primjena računala pri radu s osobama s posebnim potrebama; programi za slijepe i slabovidne osobe; Mogućnosti upotrebe Interneta: psihologijski sadržaji na WEB-u, psihodijagnostika, savjetovanje; Primjena računala pri provođenju eksperimenta; Ekspertni sustavi i umjetna inteligencija; Pregled specifičnih programskih aplikacija s primjenom u psihologijskim istraživanjima (psihometrija, metodologija, učenje).
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, uvježbavanje zadataka | pripremiti podatke za računalnu obradu varijabli u računalnom programu spss | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, uvježbavanje zadataka | provesti osnovne deskriptivne i moguće inferencijalne statističke analize | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, uvježbavanje zadataka | interpretirati rezultate provedenih statističkih analiza | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, analiza literature, vježbanje zadataka | samostalno odabrati adekvatne statističke analize za neku grupu podataka | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, analiza literature, vježbanje zadataka | osvijestiti važnost prikladnog odabira statističkih analiza podataka | zadaci izvedbe, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 70% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Upotreba računala u psihologiji uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (provjere u obliku dva kolokvija) pri čemu 1. kolokvij ima 25% udjela u konačnoj ocjeni, a 2. kolokvij 45% udjela u konačnoj ocjeni te završni ispit (pismeni i usmeni)
Aktivni studenti mogu ostvariti dodatnih 3% na ukupni postotak ostvaren na preostalim elementima praćenja i ispitivanja. Kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, rješavanje zadataka na predavanjima/vježbama) nije dio ukupne ocjene već dodatak na ukupni postotak! Dodatak od 3% za aktivnost ostvaruju svi studenti koji su tijekom nastave bili aktivni na najmanje 50% svih održanih sati. Aktivnost studenata se bilježi svaki nastavni sat.
Primjer oblikovanja konačne ocjene za studente na kolegiju Upotreba računala u psihologiji:
Studenti su obvezni pohađati 70% nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61% (prolazna ocjena dovoljan)
Dodatne informacije:
Usmeni ispit