Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Marinić, Damir | 15 |
15 |
0 |
|
Marčinko, Ivana | 0 |
0 |
0 |
Pružiti studentima znanja i vještine sistemske analize u psihologiji: razumijevanje sistemskog pristupa i njegove logike, te sposobnost provedbe istraživanja i analize prema sistemskom pristupu.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osnove teorija sustava i mogućnosti njezine primjene u psihologiji. Definiranje sustava i temeljnih pojmova teorija sustava. Primjena sistemske metodologije u psihologiji. matematičko-statistički postupci sistemske analize u psihologiji. Primjeri primjene teorije sustava u psihologiji: kognitivna psihologija, socijalna psihologija, psihologija ličnosti, klinička psihologija, organizacijska psihologija. Teorija kaosa.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | opisati temeljna načela i logiku sistemskog pristupa u psihologiji | pismeni ispit, seminarski rad |
predavanje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, dijaloška metoda, aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature, oblikovanje pismenog rada | objasniti ulogu sistemskog pristupa u psihologiji i metodologiji psihologijskih istraživanja | aktivnost studenta na nastavi, pismeni ispit, seminarski rad |
predavanje, radionica, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, dijaloška metoda, aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature, prezentacija naučenog, oblikovanje pismenog rada | definirati psihološke sustave prema načelima sistemskog pristupa, kao i različite aspekte sistemskog pristupa u psihologiji | aktivnost studenta na nastavi, pismeni ispit, seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obaveza, samostalna uporaba literature | iskazati samostalnost i odgovornost prema sadržaju kolegija i obvezama | seminarski rad |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obaveza, samostalna uporaba literature, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenog | provesti psihologijsko istraživanje prema sistemskoj metodologiji | aktivnost studenta na nastavi, projektni zadaci |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,95 | 60% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 1,3 | 40% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada s 40% udjela u konačnoj ocjeni, te ocjena iz pismenog ispita sa 60% udjela u konačnoj ocjeni.
Primjer oblikovanja konačne ocjene iz kolegija Sistemski pristup u psihologiji:
Seminarski rad – izvrstan (5)
Pismeni ispit – dobar (3)
Konačna vrijednost izračunava se prema formuli: (5 x 0.4) + (3 x 0.6) = 2 + 1.8 = 3.8 = vrlo dobar (4)
Student ostvaruje pravo izlaska na završni ispit ako tijekom nastave napiše i usmeno izloži seminarski rad, te ako je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.